خبرگزاری کار ایران

اختصاص یک‌صد میلیارد ریال جهت ساماندهی کلینیک‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۵۷

بیش از یک صد میلیارد ریال برای ساماندهی کلینیک‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اختصاص یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، از اختصاص بالغ بر یکصد میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی وضعیت کلینیک‌های دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، دکتر حسین کریم در نشست پایش حوزه معاونت درمان از اختصاص بیش از یکصد میلیارد ریال جهت ساماندهی کلینیک‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: تعداد زیادی از پزشکان عضو هیات علمی این دانشگاه در محل کلینیک مهدیه حضور دارند در حالی که ما به @ دنبال این هستیم تا تخصص‌ها را در کلینیک‌های جوار بیمارستان‌ها مستقر کنیم تا هم دسترسی مردم به خدمات موجود بیمارستان‌ها سهل تر باشد و هم از ازدحام مردم در نقاط مرکزی شهر برای استفاده از این کلینیک بکاهیم.

وی با اشاره به تلاش برای اتمام ساخت کلینیک ویژه مقابل بیمارستان امام رضا(ع) در فضای مناسب و با امکانات و فناوری‌های نوین در آن گفت: کلینیک تعدادی از بیمارستان‌ها راه اندازی شده و کلینیک مربوط بیمارستان‌های امام علی(ع) و آیت الله طالقانی نیز در حال احداثاست.

کریم حفظ حرمت و شان مردم و دسترسی بهتر آنان به این امکانات را مهم ارزیابی کرد و افزود: با اختصاص اعتبار فوق مشکل کلینیک‌ها سال آینده مرتفع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز