خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه خبر داد؛

کرمانشاه آماده میزبانی جام تختی

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۳۱

برنامه ریزی لازم برای میزبانی جام تختی در کرمانشاه در حال انجام است.

مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: با حمایت استاندار و معاونین وی برنامه ریزی لازم برای میزبانی جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، بهمن اختیاری، صبح یکشنبه با تقدیر از تلاش‌های استاندار کرمانشاه و معاونین وی در امر میزبانی رقابت های کشتی جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه گفت: میزبانی این رقابت ها به طور قطع یکی از مهم‌ترین رویدادهای بین المللی استان کرمانشاه در سال ۹۳ است.

وی با اشاره به تلاش های چند ماه اخیر مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه و هیات کشتی استان در زمینه پذیرش میزبانی رقابت های کشتی جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه، تأکید کرد: در نشست اخیر معاون برنامه ریزی استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان با رئیس فدراسیون کشتی، موضوع میزبانی کرمانشاه باردیگر مورد تأکید قرار گرفت و مقرر شد با مساعدت های استانی این رقابت ها با کیفیت بالاتر و با حضور تعداد تیم های بیشتری در کرمانشاه برگزار شود.

اختیاری با اشاره به حضور علی اصغر میرزایی، معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه در فدراسیون کشتی در راستای حمایت از ورزش، آن را بی سابقه توصیف و اظهار کرد: بدون شک نگاه امروز مسئولین ارشد استان به ورزش بسیار متفاوت تر از هر دوره دیگری است و نشان می دهد ورزش قهرمانی و همگانی در برنامه های کلان استان جایگاه ویژه ای دارد.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، از حمایت رسانه های استانی درخصوص موضوع میزبانی کرمانشاه در رقابت های جام جهان پهلوان تختی تقدیر کرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون کشتی گفت: سی و پنجمین دوره رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی جام جهان پهلوان تختی قرار است طی روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه برگزار شود.

با مشخص شدن جزئیات بیشتر درخصوص این رقابت ها، مراتب طی نشستی رسانه ای از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اطلاع رسانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز