خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتای کرمانشاه مطرح کرد:

حتی الامکان از سرورهای اختصاصی برای سایت خود استفاده کنید

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۲۷۲

استفاده از سرورهای اختصاصی راه‌ کار جلوگیری از هک شدن است.

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه اظهار داشت: حتی‌ الامکان از سرورهای اختصاصی برای سایت خود استفاده کنید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، علی شفیعی‌مهر گفت: اکثر شرکت‌ های سرویس دهنده به ‌منظور افزایش درآمد، فایل ‌ها و سایت‌های زیادی را به‌ صورت اشتراکی بر روی یک سرور قرار می‌ دهند.

وی افزود: اگر سایت یکی از این مشتریان با سایت دیگری به‌ صورت مشترک روی یک سرور قرار داشته باشد و مسائل امنیتی را رعایت نکند و هک شود، سایت دیگر نیز در معرض هک قرار خواهد گرفت.

شفیعی مهر اظهار کرد: وقتی شما از سرور اختصاصی استفاده می‌ کنید، فقط سایت شماست که به سرور و برنامه‌ های آن دسترسی دارد بدین ترتیب شما می‌ توانید به‌ طور کامل بر سرور و برنامه‌ های تحت اجرای آن نظارت داشته و از امنیت سایت خود اطمینان حاصل کنید.

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: حتی‌ الامکان از سرورهای اختصاصی برای سایت خود استفاده کنید و در صورتی‌که از سرور اشتراکی استفاده می ‌کنید از تمامی فایل ‌های موجود در شبکه به‌ طور مستمر نسخه پشتیبان گرفته و این نسخه پشتیبان را به ‌صورت آفلاین نگهداری کنید.

شفیعی‌ مهر تأکید کرد: از بروزرسانی فایروال و آنتی‌ ویروس‌ های موجود در شبکه و همین‌ طور نصب patch و بروزرسانی نرم‌ افزارهای مورد استفاده خود غافل نشوید.

وی از مردم خواست که در صورت مواجه با موارد مشکوک آن‌را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice. ir گزارش کنند همچنین شماره تلفن ‌های ۰۸۳۲۱۸۲۳۹۷ - ۰۸۳۲۱۸۲۴۲۹ آماده پاسخگویی به شهروندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز