خبرگزاری کار ایران

از اوایل روز چهارشنبه؛

ورود سامانه قوی و سرد به استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۳۳

باتوجه به ورود سامانه‌ای قوی و سرد از روز چهارشنبه به استان، هشدارهای لازم به مسئولین ذیربط در این خصوص داده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اظهار داشت: باتوجه به ورود سامانه‌ای قوی و سرد از روز چهارشنبه به استان، هشدارهای لازم به مسئولین ذیربط در این خصوص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، حسین باباجانی بااشاره به ورود سامانه ای قوی و سرد که قرار است از روز چهارشنبه هفته جاری تا روز جمعه، نوزدهم دی ماه، شرایط جوی استان را تحت تأثیر خود قرار دهد، گفت: خوشبختانه هشدارهای لازم به منظور جلوگیری از خسارت های احتمالی در مورد ورود این سامانه به استان که موجب بارش برف و کاهش محسوس دمای هوا و همچنین عامل بروز یخبندان و اختلال و کندی تردد وسایط نقلیه در سطح استان می شود به فرمانداران و مسئولین ذیربط استانی داده شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه به تدریج سبب وزش باد، بارش باران و برف در سطح استان خواهد شد، افزود: قطعاً شرایط ناپایدار ناشی از این سامانه در روزهای چهارشنبه و پنچ شنبه نمود بیشتری خواهد داشت و گاهی اوقات باعثکولاک در گردنه ها و جاده های برف گیر استان می شود.

باباجانی تصریح کرد: باخروج این سامانه و ریزش هوای سرد طی روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده کاهش شدید دما در سطح استان و در مناطق غرب، شمال غرب و شمال و با شدت کمتر در نواحی جنوب غرب و مرکز کشور رخ خواهد داد لذا طی روزهای یاد شده دمای هوای شبانه در نقاط معتدل و سردسیر استان کرمانشاه به بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز