خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان بیمه رازی کشور؛

اولین شعبه سرپرستی بیمه رازی در کرمانشاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۵۸۲

با حضور مسئولان بیمه رازی کشور؛ اولین شعبه سرپرستی بیمه رازی در کرمانشاه افتتاح شد.

با حضور مسئولان و مدیران کشوری، اولین شعبه بیمه رازی در استان کرمانشاه با ضور مسئولان کشوری این بیمه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مدیرعامل بیمه رازی کشور در مراسم افتتاح شعبه این بیمه در این استان گفت: مأموریت سازمان ارائه خدمات بیمه‌ای با تأکید بر بیمه‌های خرد در سطح کشور و بین الملل و استفاده بهینه از منابع مالی به منظور ایجاد منافع برای ذ‌‌ی نفعان است، چشم انداز بیمه رازی پیشرو در ارائه خدمات و طرح نوین بیمه‌ای و قرار گفتن در جایگاه ۵ شرکت بیمه‌ای بر‌تر کشور است. ارزش‌های این سازمان مشتری مداری، مشارکت، خلاقیت و نوآوری، روحیه یادگیری مستمر ومسئولیت پذیری با شعار همه راضی از بیمه رازی است.

مظلومی بیان داشت: این شرکت از سال ۸۲ فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون بیش از دو میلیون نفر را تحت پوشش بیمه‌های عمر، آتش‌سوزی، شخص ثالث، درمانی و… قرار داده است و تا به امروز ۶۰۰ هزار نفر خسارت دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت بیمه رازی دراین مراسم بیان داشت: درچند هفته گذشته، چندین شعبه سرپرستی در استان‌ها افتتاح گشته و هدف ما ازاین تغییرات، ایجاد یک الگوی واحد برای ظاهر و فیزیک شعب است، و یکی از برنامه‌های راهبردی ما در بیمه رازی، داشتن ساختمان‌ها و شعب یک شکل و یکسان در تمام نقاط ایران است.

وی گفت: طرح تحول نظام سلامت که در دولت تدبیر و امید و با مسؤلیت وزارت بهداشت اجرایی شد ازیک سو موجب شد بیمه شدگان از خدمات درمانی با کیفیت بهره‌مند شوند و از سوی دیگر سهم بیشتری از هزینه‌ها را بیمه‌های پایه تقبل کنند. بیمه تکمیلی رازی یکی ازاین بیمه هاست، و بیمه درمانی تنها یکی از خدماتی ست که این شرکت ارائه می‌دهد.

مظلومی درخصوص بیمه‌های شخص ثالثاظهار ساخت: این بیمه در حدود ۵۰ درصد از تولیدات حق بیمه در کل کشور را شامل می‌شود و بخش زیادی از آن سهم عوارض، وزارت بهداشت، نیروی انتظامی، مالیات برارزش افزوده و… است که تقریبا زیر ۵۰ درصد از حق بیمه به خود شرکت می‌رسد که با آن هم می‌بایست شرکت را اداره کنند و هم خسارات بیمه شدگان را پرداخت کنند که این موجب می‌شود برخی از نمایندگی‌ها برای افزایش نقدینگی تعداد بیشتری ریسک را قبول کنند و یا حق بیمه هارا کاهش دهند که تهدیدی برای شرکت‌های بیمه‌ای ست.

وی گفت: یکی دیگر از استراتژی‌های بیمه رازی، تکنولوژی اطلاعات است که نشان لیاقت را در استفاده از این فناوری کسب کرده است. درحال حاضر بیش از ۲۰ شرکت بیمه‌ای از نرم افزاری استفاده می‌کنند که اولین بار توسط بیمه رازی طراحی شد و یکی از فکرهای جدید، سیستم‌های کسب و کار و روش‌های استفاده از IT در ارائه خدمات بیمه‌ای ابتدا در بیمه رازی تهیه شد که شرکت‌های بیمه‌ای از آن الگو برداری کردند و خوشحالیم بعنوان یک دانشگاه تکنولوژی اطلاعات برای سایر شرکت‌ها بوده‌ایم.

وی عنوان داشت: استراتژی دیگر ما بیمه عمر و زندگی ست که در سال‌های گذشته ازآن غافل شده‌ایم. خوشبختانه تا قبل از نوروز امسال، چند محصول جدید رونمایی می‌شود که بتوانیم در بازار بیمه‌های زندگی، حضور پررنگ‌تر و مناسب تری داشته باشیم، یکی ازاین محصولات بیمه بازنشتگی است. متأسفانه به دلیل تورم اقتصادی کشور، سازمان‌های بیمه گر دولتی آن میزان مستمری بازنشستگی که پرداخت می‌کنند، کفاف زندگی را نمی‌دهد به همین منظور نوعی بیمه بازنشستگی مکمل ارائه می‌کنیم که بازنشستگان با پرداخت مبلغ ناچیزی از مزایای بسیاری می‌توانند بهره‌مند شوند، پوشش عمر و هزینه‌های پزشکی به جذابیت این محصول اضافه می‌کند.

مظلومی افزود: از دیگر اهداف ما سهولت دسترسی مشتریان به مراکز خدمات بیمه‌ای ست. امسال هفت شعبه دیگر به شعبات تهران اضافه کردیم که از نظر میزان شعبه در تهران از خود بیمه ایران شعب بیشتری داریم و در تعدادی از استان‌ها که فاقد شعبه بودند، صرف نظر از توجیح اقتصادی شعب سرپرستی را دایر کردیم و تنها سه استان باقی مانده که در سه ماههٔ اول سال ۹۴ افتتاح می‌شوند. که در تمامی کشور سرپرستی داشته باشیم تا کیفیت ارائه خدمات بخصوص در زمینه پرداخت خسارت مؤثر‌تر انجام شود.

عمل به مسئولیت‌های اجتماعی از دیگر اهداف بیمه رازی ست، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ در کنار فعالیت‌های اقتصادی، توجه به سودآوری و سرمایه گذاری در بخش‌های اجتماعی هم هزینه می‌کنند که در بیمه رازی بیشترین تمرکز در بخش ورزشی قرار داده‌ایم و سال گذشته یک تیم کشتی را روانه مسابقات کشتی آزاد کردیم که پس از کسب قرمانی کشور، در جام باشگاه‌های جهان به مقام قهرمانی رسید و این افتخار نصیب بیمه رازی شد همچنین در بخش هنری نیز از چندین فیلم و سریال حمایت کرده‌ایم.

مظلومی در پایان گفت: شرکت بیمه رازی مانند هر سازمان دیگری از نقاط ضعف و قوت تشکیل شده است و می‌بایست با روش مدیریتی که به بهبود مستمر معروف است، امروزش بهتر از دیروزش باشد و این بهبود مستمر انتهایی نداشته باشد، امیدواریم به بهینه کردن فعالیت‌ها ادامه دهیم و همچنین این شرکت را به گونه‌ای اداره کنیم که تمامی ذینفعان از بیمه شدگان تا کارکنان و سهام داران و سازمان‌های قانون گذار که در مورد بیمه‌ها سازمان بیمه مرکزی است رضایت کامل داشته باشند که اگر به سایت مراجعه کنید اولین شرکتی هستیم که توانست خود را با قوانین بیمه مرکزی انطباق دهد و اطلاعات را به صورت کامل ارائه دهد. لذا مجموعه سیستم اداره شرکت باید به گونه‌ای باشد که یک شرکت سرآمد، نمونه و الگو برای سایر شرکت‌های بیمه‌ای در کشور باشیم.

در ادامه این مراسم، بیرامی، سرپرست شعبه کرمانشاه، در مراسم افتتاح بیمه رازی در شهر کرمانشاه بیان داشت: با شکیبایی و اهتمام به آنچه که در تمامیت کشور جریان دارد و با رعایت اصول سه گانه عزت، حکمت و مصلحت دوشادوش سایر اصناف و مردم شریف کشور بنا داریم که نقش و سهم خود را در توسعه و اقتصاد کشور و مدیریت صحیح صنعت بیمه به درستی ایفا کنیم.

سرپرست بیمه رازی شعبه کرمانشاه تاکید کرد: یکی از نکاتی که در صنعت بیمه است، مشتری مداری ست و باتوجه به اینکه در دوسال گذشته، سهامداران جدیدی به شرکت وارد شده‌اند و توان مالی قوی‌تر از گذشته شد. مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و باتوجه به این شرایط، ظرف پنج سال آینده بیمه رازی یکی از پنج شرکت بر‌تر بیمه‌ای کشور می‌شود.

وی افزود: یکی از شرایطی که بیمه رازی در این مدت ایجاد کرده افزایش تعداد شعب و گسترش شبکه فروش و همچنین تجهیز شعب قدیمی بوده و ساختار‌های جدیدی برای تکریم ارباب رجوع فراهم کرده است.

بیرامی بیان داشت: شرکت بیمه رازی با شعار مشتری مداری برآن است تا با مفاهیم علمی و دانش و تجربیات در زمینه‌های ساختاری جهت سرعت بخشیدن به رشد و توسعه و افزایش بهره وری و رشد توان رقابتی مجدانه تلاش کند و نقش سازنده و راهگشایی را داشته باشد.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در استان کرمانشاه باتوجه به شرایطی که ایجاد کرده‌ایم آرامش و امنیت را برای همشهری‌هایمان ایجاد کنیم.

دیگر سخنران این مراسم، بخشی، معاونت بیمه اشخاص بیمه رازی، بود.

وی عنوان داشت: حدود یازده سال است که از عمر بیمه رازی می‌گذرد و شرکت در مسیر جدیدی قرار گرفته و شرایطی را ایجاد می‌کند که بیمه رازی خود را به سطوح بالاتری از بیمه برساند. افتتاح شعبه جدید و امکاناتی که در سایر استان‌ها ایجاد کرده‌ایم این توقع را ایجاد می‌کند که نمایندگان بیمه رازی فعالیت خوذ را بیشتر کنند.

وی گفت: در حوزه بیمه اشخاص که از قدیم یکی از فعال‌ترین بخش‌ها در زمینه بیمه بوده است، توقع داریم درخصوص بیمه‌های زندگی که از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و یکی از نیازمندی‌های اساسی خانوار‌های ایرانی محسوب می‌شود، معرفی و فرهنگ سازی لازم انجام گیرد.

معاونت بیمه اشخاص بیمه رازی در طرح بیمه عمر پوشش‌های مختلفی ازجمله: پس انداز و سرمایه گذاری، از کارافتادگی، بیماری‌های خاص، فوت و حوادثکه در یک پکیج قرار دارد که می‌تواند در زنگی افراد کاربرد مطلوبی داشته باشد و وقتی که خدایی ناکرده شخصی دچار حادثه‌ای می‌شود که خسارت‌های جانی و مالی دارد آنوقت متوجه کاربرد بیمه می‌شود.

بخشی افزود: این مسئله بسیار مهم است و آگاه سازی مردم از وظایف نمایندگان و شبکه فروش است و می‌بایست مردم را روشن کنند که با استفاده از این بیمه نامه می‌توانند آثار و صدمات منفی را جبران کنند.

وی افزود: اکنون بیمه رازی با تبلیغات و آثار مثبتش انعکاس خوبی در جامعه داشته و مردم آن را با نام نیک می‌شناسند، و اگر اولین نباشیم جزء شرکت‌هایی هستیم که خدمات قابل قبولی را ارائه می‌دهد. پرداخت ۲۴ ساعته خسارت پس از وقوع حادثه یکی از این خدمات است که اثر خوبی بر مردم داشته و نمایندگان می‌بایست ازاین فرصت اسنفاده کنند.

وی خاطرنشان ساخت: در راستای تحقق اهدافی که برای شرکت تعیین شده و چشم اندازی که برای سال‌های آینده ترسیم شده، مجدانه و با تلاش زیاد شرکت را در رسیدن به این اهداف یاری دهیم.

در ادامه، اصغری، معاونت مالی بیمه رازی، اظهار داشت: بیمه رازی با ثبت افزایش سرمایه به مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال، توانسته به عنوان ششمین شرکت بیمه‌ای سرمایه خود را به سطح مورد نظر بیمه مرکزی برساند و با در اختیار داشتن سطح یک توانگری مالی، خود را جزء سه شرکت بیمه‌ای بر‌تر کشور قرار دهد.

اصغری با رشد ۹۹ درصدی تولید حق بیمه در سال ۹۲ تنها شرکتی بود که به این موفقیت دست یافت و همچنین با ثبت ۳۰ درصد بعنوان بازده سرمایه گذاری‌ها تنها شرکتی بود که حائز این موفقیت شد.

معاونت مالی بیمه رازی گفت: در خصوص پرداخت به موقع خسارت با دانش آقای مظلومی و پشتیبانی سهام داران، این عملیات از ابتدای سال ۹۲ آغاز شد و توانستیم به پرداخت خسارت پس از ۲۴ ساعت برسیم، پرونده خسارت ۷۴ میلیاردی شرکت زرماکارون به مبلغ یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورو ازجمله پرونده‌هایی بود که ظرف ۲۴ ساعت پس از تکمیل پرونده پرداخت شد.

وی افزود: واحد مالی و IT با رویکرد استفاده از خدمات الکترونیکی توانسته‌ایم آسان‌ترین راه‌ها برای دریافت حق بیمه را فراهم کنیم. و اکنون از طریق سایت شرکت و درگاه‌های اینترنتی می‌توان به راحتی الحاقیه، حق بیمه و اعلامیه بدهی را پرداخت کرد و مذاکراتی با شبکه بانکی کشور انجام داده‌ایم و توانستیم از چندین بانک امکاناتی را دریافت کنیم که زمانی وارد سایت شرکت می‌شویم اطلاعات موجود باشد.

معاونت مالی بیمه رازی تاکید کرد: بیمه رازی برای نمایندگان و کارگزاران این امکان را فراهم کرده که با داشتن صندوق اعتباری، مشتریان بلافاصله پس از مراجعه بتوانند حق بیمه خود را دریافت کنند و بیمه رازی در جهت تکریم ارباب رجوع اینکار را از سال ۹۲ آغاز کرد و یکی از شرکت‌های بر‌تر شناخته شدیم.

اصغری گفت: بیمه رازی بعنوان یک نهاد مالی و سرمایه گذاری توانست با شناخت و آنالیز مناسب بازار، بازارهای کارا را شناسایی کند و حق بیمه‌ای که از بیمه گذاران دریافت کردیم. در این بازار‌ها سرمایه گذاری کرده و در سال ۹۲،۳. ۵ درصدبیشتر از سود تضمین شده بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری به بیمه گذاران پرداخت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز