خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام گودرزی:

نظام سلطه به دنبال از بین بردن وحدت و انسجام بین شیعه و سنی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۸۴۸

امروز نظام سلطه تنها یک هدف را دنبال می کند که بتواند با افکار مسموم و پلید خویش، وحدت و انسجام یگانگی بین اهل شیعه و اهل سنت را از میان بردارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبراکرم(ص) اظهار کرد: امروز نظام سلطه، تنها یک هدف را دنبال می کند که بتواند با افکار مسموم و پلید خویش، وحدت و انسجام یگانگی بین اهل شیعه و اهل سنت را از میان بردارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حجت الاسلام غلامرضا گودرزی اظهار داشت: این نظام به دور از هرگونه حیله و ترفندی، برای پیشبرد اهداف عالیه خویش گام برمی دارد.

وی افزود: دشمنان در مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و… دخالت می کند تا این وحدت را ازبین ببرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه همه افراد اهل تشیع و تسنن باید با عملکرد و رفتارهای مناسب از این حیله خود را در امان نگه دارند؛ بیان کرد: جمعیت هلال احمر به دلیل ارائه خدمات عام المنفعه و بشر دوستانه خود می تواند بهترین زمینه را برای محکم تر کردن این وحدت ایجاد کند.

وی اذعان کرد: جمعیت هلال احمر با نشان دادن رفتار و عملکرد اعضاء خدمت رسان خود می تواند به همگان مخصوصا نظام سلطه نشان دهد که هیچ گاه تفاوتی بین شیعه و سنی وجود ندارد.

حجت الاسلام گودرزی با تاکید اینکه هرکس وظیفه دارد که فرهنگ انسجام وحدت را به گونه ای مناسب ترویج کند تا دشمنان نتوانند به اهداف پلید خویش برسند؛ خاطر نشان کرد: خانواده بزرگ هلال احمر توانسته است این بستر مناسب را فراهم کند اما باید تلاش های بیشتر و گام های محکم تری در این زمینه برداشت.

وی در پایان عنوان کرد: هلال احمر در زمان بسیار نزدیک این اعتقاد را که بین شیعه و سنی تفاوتی وجود ندارد به همگان نشان داد آن هم زمان جنگ غزه که جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای یاری رساندن به حادثه دیدگان هرچه توانست به آنان کمک کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز