خبرگزاری کار ایران

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام(ره) کرمانشاه خبر داد:

ارائه آموزش‌های تحصیلی و شغلی به ۶۰۰ دانش آموز مددجو در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۱۲۹

در سال تحصیلی جاری بیش از ۶۰۰ دانش آموز مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از آموزش‌های شغلی و تحصیلی بهره‌مند شدند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال ۲۸ همایش جهت ارائه آموزش‌های شغلی و تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت استان برگزار شده است، افزود: این همایش‌ها برای دانش آموزان شاغل به تحصیل در دو مقطع پیش دانشگاهی و سوم فنی برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، کامیار جمشیدی با اشاره اینکه در این همایش‌ها اساتید مجرب دانشگاهی به ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان مددجو پرداختند، یادآور شد: حضور دانش آموزان تحت حمایت در همایش‌های تحصیلی و شغلی رایگان بوده است.

وی تصریح کرد: همایش‌های مذکور با هدف ایجاد آمادگی ذهنی و روانی، ارتقای سطح علمی و ارائه مشاوره‌های تحصیلی و شغلی به دانش آموزان مددجو برگزار شده است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: شناسایی عوامل ایجادکننده استرس و اضطراب، راه‌های پیشگیری از استرس، روش‌های برنامه ریزی درسی، شیوه‌های صحیح مطالعه، ارائه مشاوره‌های شغلی، و سوق دادن دانش آموزان به سمت و سوی رشته‌های مهارتی و دارای بازار کار بهتر از موضوعاتی بوده که در همایش‌های تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت ارائه شده است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه ارتقای سطح تحصیلی مددجویان موجب توانمندی آنان می‌شود، تاکید کرد: چنین همایش‌های درراستای توانمندی تحصیلی، فکری و فرهنگی مددجویان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز