خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار و مسئولان محلی؛

مراسم هفته وحدت در روستای " کرم بست " بخش دینور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۹۵

مراسم هفته وحدت با حضور فرماندار شهرستان کرمانشاه در روستای کرم بست بخش دینور برگزار شد.

روستای کرم بست از توابع بخش بیلوار شامگاه چهارشنبه، شاهد برگزاری مراسم باشکوه هفته وحدت با حضور مسئولان استانی و محلی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنای از دینور، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه و ماموستا محمدی امام جمعه اهل تسنن کرمانشاه از مهمانان ویژه این مراسم بودند.

روحانیون اهل تسنن و تشیع به همراه مردم خونگرم روستا با استقبال با شکوه از مسولان استان نشان دادند که وحدت را به عنوان شعار اصلی خود در امورات اجتماعی و سیاسی مد نظر داشته و برای تحکیم آن تلاش می‌کنند.

فرماندار کرمانشاه در این مراسم با اشاره به وحدت در میان تشیع و تسنن گفت: خوشبختانه و علیرغم تلاش دشمنان برای از بین بردن اتحاد بین شیعه و سنی، همبستگی و وفاق و همدلی میان اهل تشیع و تسنن ناگسستنی است و هر لحظه بر استحکام آن افزوده می‌شود.

فضل الله رنجبر در ادامه با اشاره به جانفشانی شهدای ایران عزیز روستای کرم بست، بیان داشت: همه ما باید قدردان خون شهدا بوده و در این راه با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در حفظ وحدت کوشا باشیم.

این مسئول با تاکید بر نقش سازنده و تاثیر گذار علما سنی بویژه امام جمعه اهل تسنن کرمانشاه ماموسا محمدی در وحدت بین شیعه و سنی، تاکید کرد: آموزه های دینی به ما میگوید پیروزی و موفقیت مسلمانان در سایه وحدت تجلی خواهد یافت.

وی در ادامه با تشکر از زحمات رستمی؛ بخشدار منطقه بیلوار و همچنین سایر مسئولان منطقه و روستای کرم بست در پیگیری انتظارات و مشکلات آنان، افزود: امروز من از شعور و فرهنگ مردم کرم بست به وجد آمده و از مراسم ارزشمند و باشکوه این مردم تشکر وقدر دانی می کنم.

رنجبر با تاکید بر اینکه خدا را شاکر و سپاسگذار این امنیت و فرهنگ اعلای اسلامی هستیم، افزود: برای عمران و آبادی کشور باید رهرو مقام معظم رهبری و یاری بخش دولت تدبیر و امید باشیم و اخلاق مداری را سر لوحه کارهای خود قرار دهیم اخلاقی که برگرفته از رفتار و اخلاق ناب پیامبر اسلام است.

وی خطاب به مردم منطقه بیلوار گفت: سلامت جامعه شما به خاطر پیروی از سلوک محمدی است و ما باید با تمام توان مروج اخلاق پیامبر باشیم پیغمبر اسلام منادی وحدت و برادری بود.

فرماندار کرمانشاه گفت: وحشت دشمن از تجهیزات نظامی نیست بلکه آنچه که استکبار از آن می ترسد همانا وحدت بین شیعه و سنی است.

فرماندار کرمانشاه همچنین با تاکید بر حفظ روحیه وحدت و اتحاد گفت: باید همه باهم برای پیشرفت وعمران و آبادی حرکت کنیم.

در پایان این مراسم، ماموستا محمدی امام جمعه اهل تسنن کرمانشاه نیز ضمن تاکید بر لزوم هرچه بیشتر وحدت بیت شیعه وسنی گفت اسلام دین رافت و مهربانی است اسلام همه ما را به همدلی و محبت دعوت کرده است پس باید در این راه هرچه در توان داریم بکار بریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز