خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه:

دهه فجر متعلق به تمام مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۸۳۲

فرماندار شهرستان کرمانشاه، دهه فجر را متعلق به همه مردم ایران دانست.

جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه با محوریت برنامه ریزی برای بزرگداشت دهه فجر ظهر دوشنبه در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، در این جلسه که مسولان ادارات و دستگاههای دولتی در شهرستان کرمانشاه به همراه احزاب و تشکلهای مردم نهاد حضور داشتند، فرماندار کرمانشاه با اشاره به هر چه باشکوه تر برگزار کردن ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر متعلق به تمامی مردم است و هیچ حزب و دسته ای حق ندارد پیروزی بزرگ مردم در دهه فجر را به نام خود مصادره کند.

فضل الله رنجبر اظهار داشت: بر همین اساس برنامه ریزی شده که برگزاری مراسم و جشنها به خود مردم واگذار شود و مسئولان هم با تمام توان حمایت کنند.

فرماندار کرمانشاه گفت: در سال ۵۷ همه من ها ما شدن و بدون تکبر و غرور پیروز شدند.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: ما باید به اخلاق محوری و بزرگداشت ارزشها بیندیشیم ما باید پاسداشت خون شهدا باشیم و تا می توانیم باید در حفط دست آورده انقلاب کوشا باشیم.

رنجبر گفت: باید تلاش کنیم با این جشنها نشاط و سرور را در جامعه تزریق کنیم و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید نشاط در جامعه در اولویت اول باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: هر کس در جامعه یاس و نا امیدی ترویج کند به خون شهدا خیانت کرده است فرماندار کرمانشاه همچنین تصریح کرد پروژه ها و طرحهای خوبی داریم که در ایام دهه فجر در سطح شهرستان به بهره برداری می رسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز