خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه:

کمک هزینه ازدواج ۵۹ نوعروس مددجوی استان کرمانشاه تامین شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۷۴

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از تامین کمک هزینه ازدواج ۵۹ نوعروس مددجو تحت حمایت کمیته امداد از سوی سرپرستی بانک کشاورزی استان خبر داد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه کمک هزینه خرید جهیزیه مذکور به نوعروسان مناطق محروم روستایی استان اختصاص یافته است، گفت: سرپرستی بانک کشاورزی استان کرمانشاه به هر نوعروس مددجو ۱۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج اعطا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، پیونده با اشاره به اینکه کمک بانک کشاورزی به منظور احیای طرح کوثر به نوعروسان مددجو اعطا شده است، تصریح کرد: طرح کوثر با بهره‌مندی از مساعدت‌های خیرین و نیکوکاران در راستای تامین جهیزیه و کمک به ازدواج آسان مددجویان اجرای می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با یادآوری اینکه هر نوعروس تحت حمایت کمیته امداد از کمک هزینه تامین جهیزیه ۲۰ میلیون ریالی بهره‌مند می‌شود، تصریح کرد: مابقی کمک هزینه ازدواج اعطای به این نوعروسان از سوی دیگر خیرین نیک اندیش استان تامین شده است.

پیونده همچنین به تامین جهیزیه ۲۶۶ زوج تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از محل صدقات و کمک‌های مردمی طی ۹ ماهه سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از دو هزار زوج مددجو دیگر در استان جهت تامین هزینه‌های ازدواج نیازمند کمک و مساعدت خیرین هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری با تامین اعتبارات لازم از منابع دولتی و کمک‌های مردمی هزینه‌های ازدواج این مزدوجین نیز مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز