خبرگزاری کار ایران

معاون جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه:

سالم سازی محیط زیست در گرو مشارکت عمومی مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۱۹

سالم سازی محیط زیست در گرو مشارکت عمومی مردم است که این امر تنها با داشتن مسئولیت بیشتر قابل اجرا است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت روز ملی هوای پاک اظهار کرد: اعضاء جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه روز ملی هوای پاک را با شعار دوباره آسمان آبی است، جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، کیومرثویسی تصریح کرد: سالم سازی محیط زیست در گرو مشارکت عمومی مردم است که این امر تنها با داشتن مسئولیت بیشتر قابل اجرا است.

معاون جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این جشن غنچه های هلال، شاخه های دانش آموزی - دانشجویی، آزاد و… عضو جوانان جمعیت هلال احمر استان شرکت داشتند، بیان کرد: اعضاء جوانان برای داشتن هوای پاک با همکاری سازمان محیط زیست و منابع طبیعی استان نهال درختان را در پارکها، در محل های تعیین شده پیاده روها و…کاشتند.

وی اذعان کرد: در روز ملی هوای پاک کارشناسان محیط زیست آموزش هایی را در راستای چگونه تمیز نگه داشتن محیط و هوایی که از آن تنفس میکنیم و حیات ما انسان‌ها وابسته به آن است به کودکان ۵ ساله تا جوانان ۲۹ ساله عضو جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه حضور داشتند، ارائه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز