خبرگزاری کار ایران

دکتر حصادی در گفتگو با ایلنا:

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از اصلی‌ترین بازوان علمی کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۰۸۷

آمارها نشان می دهد که هر سال نسبت به سال‌های قبل، میزان مقبولیت این دانشگاه بیشتر می شود، تا جایی که امروز دانشگاه آزاد اسلامی، یکی از اصلی‌ترین بازوان علمی کشور محسوب می‌شود.

دکتر پژمان حصادی اظهار داشت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه جهان اسلام، سهم بسیار بزرگی در اشاعه علوم و معارف را در کشورهای مسلمان بر عهده دارد.

این استاد دانشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه روند صعودی دانشگاه آزاد اسلامی، بسیار مطلوب و مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توسعه بخش تحصیلات تکمیلی در تمامی نقاط کشور ایران و در واحدهای مختلف توانسته است که گام بلندی را در ارتقای علم و دانش و افزایش نگرش و بینش علمی در بین نسل جوان بردارد.

حصادی تاکید کرد: این امر در سطح بین المللی و ارائه مقالات علمی در مجلات بین المللی توسط اساتید آن، توسعه علمی کشور عزیزمان را به جهان ثابت کرد.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه پراکندگی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور، توانسته است بسیاری از مشکلات دانشجویان و طالبان تحصیلات عالی را مرتفع کند، بیان داشت: امروز می‌بینیم که دانشگاه آزاد اسلامی با برنامه‌ای هماهنگی و جامع، توانسته است که در اقصی نقاط کشور با استفاده از پتانسیل‌های خود مراکز آموزشی و دانشگاهی خود را دایر کند که این امتیاز و فرصت بسیار مناسبی برای این قشر می‌تواند باشد.

دکتر حصادی اظهار داشت: یکی دیگر از فرصت‌هایی که دانشگاه آزاد برای دانشجویان در کشور پدیده آورده است، ‌‌ همان تسهیل در ورود به مقاطع عالی است. این دانشگاه با حذف برخی از پارامتر‌ها، زمینه ادامه تحصیل دانش آموزان در مراکز آموزش عالی کشور را مهیا کرده است.

این استاد دانشگاه به تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور اشاره داشت و افزود: آمار‌ها نشان می‌دهد که هر سال نسبت به سال‌های قبل میزان مقبولیت این دانشگاه بیشتر می‌شود، تا جایی که امروز دانشگاه آزاد یکی از اصلی‌ترین بازوان علمی کشور محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز