خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه:

مسئولان استانی به دنبال مشکلات آبرسانی به بخش سرفیروزآباد هستند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۰۱

مسئولان استان کرمانشاه با جدیت به دنبال کاهش مشکلات هستند که بتوان در زمینه آبرسانی به مناطق مختلف استان از جمله بخش سر فیروز آباد اقداماتی صورت گیرد.

جلسه بررسی مشکلات آبرسانی در بخش سر فیروز آباد با حضور فرماندار شهرستان کرمانشاه، بخشدار منطقه و مدیر عامل آبفای روستایی در اداره اب و فاضلاب روستایی این ستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در این جلسه، مدیر عامل آبفای روستایی استان با اشاره به مشکلات آبرسانی گفت: با کمبود بارش‌ها و نزولات جوی، شاهد مشکلات مختلف در حوزه آب شده ایم که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی براین مشکلات غلبه کنیم.

در ادامه، فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به مشکلاتی آب و آبرسانی در استان و بخش‌های تابعه، گفت: متاسفانه چندسال است که کشور با کمبود بارش و نزولات آسمانی مواجه شده که تبعات جبران ناپذیری را حوزه های مختلف کشاورزی و آبرسانی وارد آورده است.

رنجبر اظهار داشت: مسئولان استان کرمانشاه با جدیت به دنبال کاهش مشکلات هستند که بتوان در زمینه آبرسانی به مناطق مختلف استان از جمله بخش سر فیروز آباد اقداماتی صورت گیرد.

در ادامه این نشست بخشدار فیروز آباد گفت: متاسفانه دولت دکتر روحانی صندوق خالی تحویل گرفته و همچنین مشکلات عدیده از جمله خشکسالی و کمبود آب نیز مزید بر علت شده است اما با این وجود تلاش می کنیم تا مشکلات آبرسانی به سرفیروز آباد و سایر مناطق و روستاها امکان پذیر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز