خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

هجمه‌های فرهنگی دشمنان، وضعیت پیچیده‌تری به خود گرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۰۱

امروز هجمه‌های فرهنگی دشمنان، وضعیت پیچیده‌تری نسبت به خود گرفته است و رنگ و لعابی متنوع دارد، لذا شناسایی این ترفندهای فرهنگی، وظیفه متولیان فرهنگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در دیدار با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه اظهار داشت: امروز نقش فرهنگ و هنر در جامعه انسانی، غیرقابل انکار است، لذا این امر، لزوم ضرورت توجه به این حوزه را دو چندان کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی در ادامه با اشاره به اینکه تقویت ریشه‌ها و باورهای فرهنگی نقش کلیدی در جلوگیری از جنگ نرم دشمنان دارد، گفت: بعد از پایان دوران جنگ سخت، دشمن در حوزه جنگ نرم و رسانه‌ای وارد میدان مبارزه با انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: امیدواریم که بتوانیم نقش خود را در حوزه فرهنگی نسبت به گذشته پررنگ‌تر کنیم که این امری لازم و اولویت دار است.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد ابراهیم تاکید کرد: خوشبختانه امروز با وجود برخی از مدیران مجرب در حوزه فرهنگی استان امید به توسعه فرهنگی و اجتماعی در این خطه از ایران اسلامی را دوچندان کرده است.

حجت الاسلام قبادی با تاکید بر اینکه جبهه‌های فرهنگی نیازمند سربازان دلسوز و متعهد است، گفت: امیدواریم بتوانیم در عرصه‌های فرهنگی با ایجاد فرصت‌های خوب برای فعالان فرهنگی در این کشور، ترفند‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز هجمه‌های فرهنگی دشمنان وضعیت پیچیده تری نسبت به خود گرفته است و رنگ و لعابی متنوع دارد، لذا شناسایی این ترفندهای فرهنگی، وظیفه متولیان فرهنگی است.

در ادامه این دیدار، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی منطقه، گفت: خوشخبتانه شهرستان صحنه از نظر فرهنگی دارای تنوع‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالایی است.

سیدعلی سلیمانی تاکید کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، همایش‌ها و… از سری برنامه‌های فرهنگی این اداره در صحنه می‌باشد که خوشبختانه تاکنون بازخوردهای مناسبی در این شهرستان داشته است.

وی بیان داشت: انشاالله با استفاده از این استعداد‌ها بتوانیم در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان این مملکت سرافراز بیرون بیاییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز