خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه:

اعتبارات تخصیصی از سوی بانک‌های مهر اقتصاد، توسعه تعاون و صادرات جذب شده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۵۳

اعتبارات تخصیصی از محل کمک‌های فنی و اعتباری به عاملیت بانک‌های مهر اقتصاد، توسعه تعاون و صادرات در استان کرمانشاه تا پایان سال جاری، به‌صورت کامل جذب شده است.

جلسه کمیته ارزیابی تسهیلات از محل کمک‌های فنی و اعتباری و طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع در سالن جلسات شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، شاهپور قنبری در این جلسه گفت: این جلسه با حضور مدیردفتر تأمین منابع مالی و سرمایه‌گذاری معاونت صنایع کوچک سازمان و نمایندگان بانک‌های صادرات، توسعه تعاون، صنعت و معدن و مهر اقتصاد با هدف تسریع در جذب اعتبارات ابلاغی برگزار شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه افزود: در این جلسه مقرر شد یارانه سود و کارمزد به کلیه دریافت کنندگان تسهیلات نزد بانک‌های توسعه تعاون و مهر اقتصاد پرداخت شود.

وی با اشاره به جذب اعتبارات تخصیصی تصریح کرد: اعتبارات تخصیصی از محل کمک‌های فنی و اعتباری به عاملیت بانک‌های مهر اقتصاد، توسعه تعاون و صادرات تا پایان سال جاری بصورت کامل جذب شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه، دیگر مصوبات مهم این کمیته را اینچنین بیان کرد: تسهیل در شرایط بررسی پرونده‌ها و پرداخت تسهیلات تامین منابع مالی مورد نیاز جهت بازسازی، نوسازی و عارضه یابی صنایع کوچک استان در سال آتی و بررسی پروتده عارضه یابی حداقل ۵ واحد صنعتی در سال جاری اعلام آمادگی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع در راستای تسهیل در فرایند توثیق از جمله دیگر مصوبات این کمیته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز