خبرگزاری کار ایران

معاون جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه:

غربالگری بیماری‌های خاموش، بین کارکنان استان کرمانشاه انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۹۳

جهت ارتقاء سطح سلامت کارکنان و غربالگری بیماری‌های خاموش، کارکنان استان کرمانشاه به‌صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، اولین جلسه کمیته اجرایی امور بهداشتی – درمانی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در این جلسه گفت: جهت ارتقاء سطح سلامت کارکنان و غربالگری بیماری‌های خاموش کارکنان استان کرمانشاه بصورت رایگان ویزیت می‌شوند.

دکتر فرزین معتمدی، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و تشکیل اولین جلسه کمیته اجرایی امور بهداشتی – درمانی با حضور مدیر عامل، معاونین و کادر درمانی معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس آیین نامه بهداشت و درمان داخل کشور که توسط شورای عالی جمعیت هلال احمر تصویب شده است، استان‌ها موظف شدند که کمیته اجرایی بهداشت و درمان با مدیریت مدیرعامل جمعیت هلال احمر هر استان تشکیل شود و مصوب شد. اقدامات لازم برای ارتقاء سطح سلامت عموم مردم جامعه جهت انجام معاینات ویزیت رایگان صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: در تشکیل اولین جلسه این کمیته مقرر شد معاینات ادواری کارکنان همواره ۲ هدف عمده و مهم را در نظر دارد. ابتدا اتقاء سطح سلامت کارکنان و پرسنل اداری جمعیت هلال احمر و غربالگری بیماری‌های خاموش که در ‌‌نهایت ارتقاء سطح سلامت منجر به ارتقاء سطح کیفیت اموراداری خواهد شد و همهٔ کارکنان بازدهی فرا‌تر از گذشته جهت خدمت رسانی به عموم مردم خواهند داشت.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اعلام اینکه اولین مرحله اجرای این طرح در هلال احمر استان از ۱۲ بهمن ماه همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر آغاز می‌شود، بیان کرد: باتوجه به اینکه انجام آزمایشات باید در ابتدای صبح و به‌صورت ناشتا انجام شود و همین عمل باعثمی‌شود که چند ساعت از زمان کاری کارکنان گرفته شود کادر درمانی جمعیت هلال احمر استان برای تسهیل در این امر بصورت سیار در ستاد و شعب برای گرفتن آزمایش حضور دارند.

وی عنوان کرد: کارکنان پس از انجام آزمایشات لازم جهت انجام معاینات پزشکی و تکمیل پرونده سلامت در نوبت بعدازظهر با مراجعه به مراکز درمانی هلال احمر استان مراجعه می‌کنند و در پایان پرونده سلامت پرسنل تکمیل و اطلاعات در نرم افزار مربوطه ثبت و بیمارانی که در غربالگری این معاینات شناسایی شده‌اند جهت درمان به کلینیک‌های تخصصی جمعیت هلال احمر استان ارجاع داده می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز