خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه:

۸.۱ میلیارد ریال برای اجرای طرح امنیت غذایی کودکان هزینه شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۸۲

طی ۹ ماهه سال۱۳۹۳ بالغ بر هشت میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال برای اجرای طرح امنیت غذایی کودکان دچار اختلال رشد در استان کرمانشاه هزینه شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح کودکان دچار سوء تغذیه زیر شش سال از سبد غذایی بهره مند می شوند افزود: از ابتدا تا پایان آذر ماه سالجاری بیش از ۱۳۵۰۰ سبد غذایی به کودکان دچار اختلال رشد در استان اعطا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، سیامک پاکرو اظهار داشت: کودکان مذکور از سوی مراکز بهداشت و درمان شهرستان ها شناسایی شده و جهت بهره مندی از سبدغذایی به کمیته امداد معرفی می شوند.

وی تاکید کرد: کودکان دچار اختلال رشد تا بهبودی کامل از سبد غذایی بهره مند می شوند.

پاکرو در ادامه به هزینه های درمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداداستان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۵۵ هزار مددجو در استان از بیمه درمانی کمیته امداد بهره مند می شوند که در ۹ ماهه امسال بیش از ۹۰ میلیارد ریال جهت تامین و ارائه خدمات درمانی به این مددجویان هزینه شده است.

پاکرو یادآور شد: در حال حاضر ۳۵۳ مرکز درمانی در استان کرمانشاه از قبیل پزشک خانواده، متخصص، فوق تخصص، درمانگاه، بیمارستان، آزمایشگاه، داروخانه و… با کمیته امداد تعامل و همکاری دارند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان گفت: حفظ سلامتی جسمی و روحی مددجویان تحت حمایت از وظایف اصلی کمیته امداد به شمار می رود که موجب توانمندی آنان خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز