خبرگزاری کار ایران

با حضور چشمگیر مردم هنردوست؛

کنسرت " کامکارها " در کرمانشاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۴۲

کنسرت " کامکارها " در کرمانشاه با حضور چشمگیر مردم هنردوست این استان در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد.

گروه موسیقی " کامکارها " شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) کرمانشاه با هدف حمایت از موسیقی اصیل و بومی ایران زمین به هنرنمایی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، این برنامه با اندک تاخیری با حضور بسیاری از هنرمندان و هنردوستان این خطه در فضایی بسیار به یادماندی برگزار شد.

استفاده از پوشش محلی گروه موسیقی کامکارها از دیگر نکات قابل توجه در این برنامه بود که مورد تشویق حاضران در این مراسم قرار گرفت.

در بخش موسیقی سنتی(بخش اول) این گروه قطعاتی را مانند یار مرا(ساخته و تنظیم ارسلان کامکار و با شعری از مولانا)، ایوان مداین(ساخته و تنظیم هوشنگ کامکار و با شعری از خاقانی)، منظومه مولانا(ساخته و تنظیم هوشنگ کامکار) و قطعه زمستان(ساخت و تنظیم ارسلان کامکار و با شعری از مهدی اخوان ثالث) را اجرا کردند.

در بخش دوم اجرا که با استراحتی ۱۵ دقیقه‌ای و عذرخواهی مجری مراسم که قبل از اجرای نخست نیز بابت تاخیر عذرخواهی کرده بود، شرایط مقداری تغییر کرد و بخشی از حاضرین که دیگر تحمل و صبر برای دیدن بخش دوم را نداشتند سالن را ترک کردند و اجرا دوم با بخشی از حاضرین اول آغاز شد.

گروه کامکار در بخش کردی نیز به اجرای قطعات زیبایی همچون دلی کم بو(ساخته و تنظیم اردشیر کامکار)، اوراد خوانی(ساخته و تنظیم هوشنک کامکار و با شعری از مولوی کرد)، عزیزم تو گلکمی(تنظیم اردشیر کامکار)، کراس کودری(تنظیم ارسلان کامکار)، کابوکی(تنظیم اردشیر کامکار) و قاسم خان(تنظیم هوشنگ کامکار) پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز