خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای زکات استان کرمانشاه:

۷.۵ میلیارد ریال از محل زکات کرمانشاه برای زدودن فقر از چهره جامعه هزینه شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۶۶

طی ۹ ماهه سال جاری بیش از هفت میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال از محل زکات جمع آوری شده در استان کرمانشاه جهت زدودن فقر از چهره جامعه هزینه شده است.

دبیر شورای زکات و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: با بیان اینکه از ابتدا تا پایان آذرماه امسال بالغ بر ۴۰ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال زکات واجب و مستحب از مودیان زکات استان جمع آوری شده است، افزود: درآمد زکات جمع آوری شده طی این مدت نسبت به درآمد ده ماهه سال گذشته از رشد ۴۰ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سیامک پاکرو با اشاره اینکه میزان زکات مذکور از سوی مودیان ۴۸۹ روستای دارای اقلام زکات پرداخت شده است، تاکید کرد: همچنین با میزان زکات جمع آوری شده در ۹ ماهه امسال علاوه بر رفع فقر ۲۰۴ پروژه عمرانی عام المنفعه در سطح روستاهای استان احداث، مرمت و بهسازی شده است.

دبیر شورای زکات استان کرمانشاه در ادامه به تبلیغات زکات در استان اشاره و تصریح کرد: از ابتدا تا پایان آذرماه امسال بالغ بر ۸۳۸ میلیون ریال جهت تبلیغات و فرهنگ سازی زکات در استان هزینه شده است که امید می رود این تبلیغات اثر مثبتی بر اعطای زکات از سوی مودیان داشته باشد.

پاکرو با بیان اینکه هم اکنون ۴۹ مبلغ و بالغ بر۱۶۰۰ عامل افتخاری، دهیار، عضو شورا و متعمد زکات با کمیته امداد استان کرمانشاه همکاری می کنند، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ همایش زکات و بیش از یک هزار جلسه توجیهی و آموزشی زکات در استان برگزار شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان با یادآوری اینکه زکات موجب تطهیر و برکت در مال می شود، پیش بینی کرد: امسال زکات استان کرمانشاه از رشد صد در صدی برخوردار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز