خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه:

فرهنگ عفو و بخشش باید در جامعه گسترش یابد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۴۲

فرماندار کرمانشاه به همراه معاون مدیرکل دادگستری این استان در دیدار با یکی از خانواده های ولی دم در کرمانشاه که از قصاص قاتل فرزندشان گذشته بودند، بر ترویج فرهنگ و بخشش در جامعه تاکید کرد.

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در شب گذشته، فرماندار کرمانشاه به همراه معاون مدیر کل دادگستری این استان، بخشداران مرکزی و بیلوار به همراه چند تن از روحانیون سطح شهر و جمعی از بزرگان و معتمدین محل با حضور در منزل یکی از اهالی روستای «کرم بست» از توابع بخش بیلوار ضمن قدردانی از پدر و مادر مقتول و تشکر از زحمات و تلاش‌های بزرگان محل در راستای ایجاد صلح و سازش در سخنانی با اشاره به فرهنگ غنی و سرآمد بخشش و دوری گزینی از انتقام در اسلام و با توجه به احادیثو تاکیدات فراوان امیر مومنان و مولی متقیان که خود مظهر عفو و بخشش و گذشت بوده است، اظهار داشت: شاهدیم که ایشان چگونه در عین قدرت و توانمندی مسلط بر خشم خود و مروج عفو بخشش بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، فضل الله رنجبر گفت: ما پیرو پیامبر و وصایا ایشان هستیم که تمام وجودشان خیر، برکت و مهربانی و عطوفت است. قطعا کسانی که به هنگام قدرت و مکنت می‌توانند طناب دار را از گردن قاتل بردارند، یقینا تاسی از پیامبر و مولی متقیان و بزرگان دین خواهند داشت و با این اقدام خداپسندانه خود، گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ گذشت و بخشش خواهند برداشت.

فرماندار کرمانشاه خواهان گسترش هرچه بیشتر فرهنگ عفو و بخشش در عموم جامعه شد و خواستار گسترش آن در بین اقشار مختلف اجتماع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز