خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کرمانشاه؛

توجه به واحدهای تولیدی کوچک، اقدامی مؤثر در مسیر حل مشکلات واحدهای صنعتی

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۹۰

توجه ویژه به واحدهای تولیدی کوچک برای تکمیل زنجیره تولید، اقدامی مؤثر برای رفع مشکل واحدهای صنعتی و رونق تولیدات آن ها است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کرمانشاه اظهار داشت: توجه ویژه به واحدهای تولیدی کوچک برای تکمیل زنجیره تولید اقدامی مؤثر برای رفع مشکل واحدهای صنعتی و رونق تولیدات آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، کیوان کاشفی در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی که به ریاست استاندار کرمانشاه در اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: بخش صنعت استان و حتی کشور با مشکلاتی روبروست که اگر اقدام لازم برای حل آن‌ها انجام گیرد باعثشکوفایی این بخش خواهد شد.

وی افزود: تأمین سرمایه و نقدینگی، عدم اعطای تسهیلات براساس شایستگی، تخصص و آگاهی، کم بودن دانش کار‌شناسان ذیربط و تصمیم گیران صنعت و محروم بودن از داشتن واحد‌ها و شرکت‌های تأمین و نگهداری از جمله این مشکلات است.

کاشفی تصریح کرد: بالا بودن هزینه‌های تأمین و نگهداری برای واحد‌ها، مطلوب نبودن فضای کسب و کار در استان و ارتباط ناقص بین واحدهای صنعتی که بتوانند زنجیره تولید یکدیگر را کامل کنند از دیگر مشکلاتی است که هم اکنون واحدهای صنعتی با آن روبرو هستند.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه در ادامه، چند پیشنهاد نیز برای حل این مشکلات داشت؛ از جمله اینکه برنامه ریزی‌های لازم برای حضور واحدهای علاقه‌مند در فرابورس برای تأمین نقدینگی آنان از طریق بورس فراهم شود.

وی افزود: تأسیس، حمایت و تقویت مراکز بازاریابی واحدهای تولیدی و برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را از دیگر مواردی برشمرد که می‌تواند در حل مشکلات واحدهای صنعتی مؤثر باشد.

کاشفی در پایان، توجه ویژه به واحدهای تولیدی کوچک برای تکمیل زنجیره تولید را دیگر اقدام موثر برای رفع مشکل واحدهای صنعتی و رونق تولیدات آن‌ها ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز