خبرگزاری کار ایران

بخشدار ماهیدشت:

۷طرح عمرانی، آموزشی، تولیدی و خدماتی در ماهیدشت افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۹۰

به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، ۷ طرح مختلف در بخش ماهیدشت کرمانشاه با حضور بخشدار، مسئولان بخش و نیز جمعی از مردم منطقه افتتاح و کلنگ زنی شد.

به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ۷ طرح مختلف در بخش ماهیدشت کرمانشاه با حضور بخشدار، مسئولان بخش و نیز جمعی از مردم منطقه افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بخشدار ماهیدشت در حاشیه افتتاح این طرح‌ها، در جمع خبرنگاران گفت: این طرح‌ها در بخشد ماهیدشت شامل پروژه‌های عمرانی، آموزشی، تولیدی، خدماتی و… بوده است.

احسان شرفی تاکید کرد: یکی از این طرح‌ها که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شد، مدرسه ابتدیی روستای چقاکلبعلی بود که این فضای آموزشی با همیاری و کمک خیرین مدرسه ساز ایحاد خواهد شد.

بخشدار ماهیدشت تاکید کرد: یکی دیگر از طرح‌هایی که در این دهه مبارکه به کلنگ زنگی شد، یادمان شهدای گمنام ماهیدشت است.

وی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی صالحین شهر ماهیدشت، گفت: یکی دیگر از طرح‌های ما افتتاح و بهره برداری از مسجد علی ابن ابیطالب در روستاهی «قمشه لرزنگنه» ماهیدشت بود.

شرفی به افتتاح طرح پرواز بندی گوساله در روستای «نامیوند دولتمندی» ماهیدشت اشاره داشت و گفت: همچنین در این دهه مبارکه، طرح فاضلاب کشی روستای «چشمه سفید» این منطقه به بهره برداری رسید.

بخشدار ماهیدشت اظهار داشت: دیگر طرح ما در ماهیدشت، بهره برداری از ۲۰۰ هکتار آبیاری تحت فشار در این منطقه بود.

وی اعتبار این طرح‌ها و پروژه‌ها را ۲۷ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بیشتر این طرح‌ها با مشارکت مردمی به بهره برداری رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز