خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرمانشاه:

۲۲ بهمن بیان پیشرفت ماست

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۳۸

۲۲ بهمن را باید به نوعی بیان پیشرفت ما دانست، زیر زمانی ما سیم خاردار نداشتیم و امروز ماهواره به فضا پرت می کنیم که اینها همه از آثار و برکات ۲۲ بهمن، استقامت و اسلام است.

آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: باید همه ما جزو انصارالله باشیم و آنچه در عالم است همه به نوعی لشگر خداوند هستند و هر کدام در جای خودشان لازمند، خداوند با نگاه ویژه ای ما را دعوت می کند که همه انصارالله باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، امام جمعه کرمانشاه گفت: خداوند یک عزت مطلق است و چه احتیاجی به ما دارد؟! اینها عنایت است که خداوند ما را انصارالله خود قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان داشت: اگر به امام خودمان اقتدا نمی کردیم، امروز اسلام اینگونه در دنیا نمی درخشید و این اقتدار کنونی را نداشت.

وی افزود: همین اقتدای ما به امام مان باعثشده است که امروز آمریکا به دنبال این باشد که چگونه با ما رابطه داشته باشد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امام راحل یک نفره در مقابل تمام شرق و غرب ایستاد، گفت: زمانی که امام راحل در پاریس بودند، وی پیرمردی ۸۰ ساله بود که یک نفر بود و یک دنیا مخالف داشت و تمام دنیای استکبار در مقابلش قرار گرفتند، ولی ایشان نمونه عینی انصارالله بود.

آیت الله علما تاکید کرد: همه باید قرآن و اسلام را حمایت کنیم و با ظواهر گناه بجنگیم و امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم تا جزو انصارالله باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما اسلام را یاری کردیم و خداوند به ما عزت داد، اظهار داشت: به خوبی به یاد دارم که دوران رژیم شاهنشاهی، آمریکایی ها در بازارهای کرمانشاه با شلوار کوتاه می گشتند و خرید می کردند و بی حرمتی های بسیاری به کشور می کردند، ولی امام آمد و تمام اینها را از کشور بیرون انداخت.

امام جمعه کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب بر اهمیت انقلاب اسلامی تاکید فراوان دارند و ایشان می فرمایند که ۳۶ سال است که اینها را پشت پنجره ها نگه داشته ایم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بر نصرت دین خداوند تاکید کرد و افزود: چرا آسمان به ما غضب کرده است، زیرا آسمان و زمین با هم ارتباط دارند، لذا باید ظواهر گناه را از زمین پاک کنیم.

آیت الله علما بیان داشت: سیدالشهدا برای خداوند سرمایه گذاری کردند و خداوند با تمام وجود برای او سرمایه گذاری کرد و امروز می بینیم که بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال امام حسین(ع) در تمام دنیا می درخشد.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی(ره) تاکید بسیار فراوانی بر تقوا دارد، گفت: تنها چیزی که با ما به قبرمان منتقل می شود همین تقواست و چیزهایی همانند ثروت، دارایی و ملک برای ما نمی مانند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود به ۱۹ بهمن ماه سال ۵۷ و روز دیدار همافران ارتش با امام راحل اشاره کرد و گفت: دیدار و بیعت همافران ارتش با امام راحل را باید خدمتی بی نظیر دانست و امام خمینی(ره) نیز این همراهی همافران را تقدیر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: آن زمان دولت آمریکا از سفیرش در ایران پرسید که آیا ارتش همچنان در مقابل مردم ایستاده است؟! که وی با صدایی لرزان گفت بله، ولی بله گفتن ولی نشان از تردید و دودلی داشت.

آیت الله علما در ادامه به بیست و یکم بهمن و سالروز شکسته شدن حکومت نظامی اشاره داشت و گفت: مرحوم آیت الله طالقانی در آن زمان در پیامی به امام خمینی(ره) گفته بودند که با وجود حکومت نظامی، اگر مردم به خیابانها بیایند، حمام خون راه می افتد، اما امام راحل فرمودند که مردم باید به خیابانها بیایند.

وی اظهار داشت: در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ بعد از ۲۵۰۰ سال نظام شاهنشاهی سقوط کرد که این نصرت خداوند بود، زیرا پیرمردی ۸۰ ساله این نظام ستم شاهی را منقرض کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به اهمیت وحدت در جهان اسلام اشاره کرد و افزود: تا زمانی که وحدت داریم و پشت سر ولی فقیه مان و امام مان حرکت می‌کنیم، موفق هستیم.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) از سال ۴۲ تا زمان نوشتن وصیت نامه شان هیچ گاه کلمه وحدت از زبان مبارکشان نیفتاد.
آیت الله علما بیان داشت: رهبر معظم انقلاب، در سخنرانیهای خود فرموده‌اند که ۲۲ بهمن پیام داشت و پیامش وحدت ماست.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: انشاالله همه با هم و در کنار یکدیگر در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال حضور داشته باشیم، زیرا اینها در دنیا و شبکه‌های ماهواره‌ای منعکس می‌شود و هر قدمی که در این روز بر می‌داریم به نوعی عبادت می‌باشد زیرا برای نصرت خداوند است.

وی با تاکید بر اینکه بر اصول و آنچه که امام آورد باید پافشاری کنیم، افزود: اگر امروز در پشت سر رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه حرکت کنیم، در و دیوار همه برای ما عنایت می‌شوند.

آیت الله علما گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که باید بر آرمانهای انقلاب ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: ۲۲ بهمن را باید به نوعی بیان پیشرفت ما دانست، زیر زمانی ما سیم خاردار نداشتیم و امروز ماهواره به فضا پرت می‌کنیم که اینها همه از آثار و برکات ۲۲ بهمن، استقامت و اسلام است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در این راه شهید داده‌اند، نباید فکر کنند که ضرر کرده اند، گفت: امروز ۲۲ بهمن یعنی اقتصاد مقاومتی، لذا دولت و ملت باید در این مسیر کار کنند، زیرا این امر، نسخه‌ای آسمانی است.

آیت الله علما گفت: فکر کنیم که نفت نداشتیم، کشورهایی که نفت ندارند چگونه اداره می‌شوند، لذا باید گفت که تنها چیزی که آینده و فرزندانمان را نجات می‌دهد، همین اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که نباید نگاه هیچ کسی به خارج باشد، زیرا اینها که ساقط شده‌اند همه به نوعی نوکران آمریکا بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز