خبرگزاری کار ایران

شمارگان کتاب " افسانه‌های لکی " در چاپ سوم از مرز ۲۰ هزار گذشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۷۲۹

کتاب " افسانه‌های لکی " نوشته کیومرثامیری کله جوبی چاپ سوم را با ۲۰ هزار شمارگان پشت سر گذاشت.

کتاب «افسانه‌های لکی» که نوشته یکی از نویسندگان کرد کرمانشاهی است و مجموعه‌ای از افسانه‌های کهن رایج در میان مناطق لک نشین کرمانشاه می‌باشد، به سومین چاپ رسید.

کیومرثامیری کله جویی، نویسنده این کتاب در این باره به خبرنگار ایلنا در کرمانشاه گفت: کتاب افسانه‌های لکی مجموعه‌ای نفیس و منحصربفرد است که نسل امروز را مخاطب قرار داده و مجذوب خود کرده است.

این نویسنده کرمانشاهی تاکید کرد: این در حالی است که جوانان نسل امروز ما با آثار گذشته و کلیشه شده ارتباطی نداشته و به دنبال آثاری می‌گردند که ذائقه امروزی آنان را اقناع کند و کتاب «افسانه‌های لکی» که در حقیقت می‌توان از آن تحت عنوان «هری پا‌تر» ایرانیان نام برد، از چنین جذبه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: این را هم اضافه کنم که این کتاب برخلاف کتاب «هری پا‌تر» که تنها اثری تخیلی است، دارای معنا و محتوایی بلند و انسانی بوده که نظیر آن را در تمامی فرهنگ‌ها نمی‌توان یافت.

امیری کله جویی در ادامه با اشاره به استقبال خوب خوانندگان از این کتاب، گفت: چاپ سوم این کتاب در سال جاری از سوی انتشارات «سوره مهر» منتشر شده است.

این نویسنده کرمانشاهی اظهار داشت: در سال جاری قرارداد چاپ تا ۲۰ هزار نسخه این کتاب با ناشر منعقد شده است و این کتاب می‌رود تا با مخاطب میلیونی روبرو شود.

وی تاکید کرد: مجموعه بلندی از افسانه‌های منطقه لک تحت عنوان جلد دوم این کتاب نیز در حال تهیه و آماده برای چاپ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز