خبرگزاری کار ایران

بهره مندی ۹۹ درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کرمانشاه از سبد کالا

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۸۳۵

قریب به ۹۹ درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از سبد کالا بهره مند می شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه اظهار داشت: قریب به ۹۹ درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از سبد کالا بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سیامک پاکرو با بیان این که هم اکنون بیش از ۶۲ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۳۸ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هستند، گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۳ تاکنون طی چهار دوره سبدکالا توزیع شده که در دوره اخیر خانوارهای مددجوی سازمان بهزیستی و خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد بهره مند از کمک معیشت(مستمری) در اولویت دریافت سبد کالا هستند.

وی افزود: قریب به ۹۹ درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از سبد کالا بهره مند می شوند.

پاکرو با بیان این مطلب که کارت یارانه خانوارهای تک نفره بهره مند از سبدکالا حداقل ۳۰ هزار تومان شارژ می شود، گفت: با افزایش جمعیت خانوارهای مددجو، کارت یارانه این دسته از خانوارها حداکثر تا ۱۲۰ هزار تومان شارژخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در این دوره مددجویان می توانند موادغذایی مورد احتیاج خود را به صورت محدود انتخاب کنند، اظهار کرد: مددجویان بهره مند از سبدکالا می توانند به انتخاب، از اقلام خوراکی شامل گوشت، مرغ، ماهی، برنج، خرما، قند و شکر، تخم مرغ، پنیر و روغن برخوردار شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان با یادآوری این مطلب که کارت یارانه خانوارهای مددجو که برای دریافت سبدکالا شارژ شده تا پایان سال ۹۳ انقضا خواهد داشت، افزود: مددجویان بهره مند از سبدکالا تاپایان سال جاری می توانند به فروشگاه های تعیین شده در استان مراجعه و از اقلام یادشده بهره مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز