خبرگزاری کار ایران

به میزبانی استان کردستان؛

اجرای مانور منطقه‌ای تیم های درمان اضطراری استان‌های کردستان، همدان و کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۸۹۶

مانور منطقه‌ای تیم های درمان اضطراری استان‌های کردستان، همدان و کرمانشاه به میزبانی استان کردستان برگزار شد.

عادل شفیعی با اعلام اینکه اعضاء تیم‌های درمان اضطراری مهم‌ترین افراد حاضر پس از وقوع حوادثبرای یاری رساندن به حادثه دیدگان هستند، اظهار کرد: این مانور با هدف آمادگی تیم های درمان اضطراری(BHCU) برای ارتقاء بهبود کیفیت خدمات ارائه شده در زمان حوادثبرگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مانور زلزله ای فرضی با قدرت ۶.۳ ریشتر در منطقه کامیاران رخ داده است و پس از آن خسارت و تخریب فراوانی را برجای گذاشته که جمعیت هلال احمر استان کردستان طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر استان های(معین) کرمانشاه و همدان درخواست نیرو و یاری رسانی کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر مهم‌ترین و قوی‌ترین قطب امداد رسانی در حوادثو بلایا است، تاکید کرد: اگر بتوانیم باید هر روز و هر لحظه مانور و برنامه جهت آمادگی بیشتر نیروهای امدادرسان اعم از تیم های درمان یا امدادگران و نجات‌گران برای رویایی با حوادثبرگزار کنیم تا زمان بروز حادثه هیچگاه با مشکل روبرو نشویم، به بهترین نحو به حادثه دیدگان خدمت رسانی خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در دستور کار و برنامه های هدفدار خود، مهم‌ترین موضوع را که آمادگی بیشتر اعضای جمعیت هلال احمر استان در تمام حوزه ها برای یاری رساندن به عموم مردممی باشد، قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز