خبرگزاری کار ایران

حصادی، از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه:

دانشگاه آزاد هرسین در رقابتی سازنده به فعالیت شبانه‌روزی می پردازد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۷۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرسین در رقابتی سازنده و با به‌کارگیری مدیریت توانمند، همچنان به فعالیت شبانه روزی می پردازند.

پژمان حصادی، از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، اظهار داشت: دانشگاه آزاد یکی از برجسته‌ترین دانشگاه‌های جهان اسلام است که در حقیقت بایستی قدردان بنیانگذاران آن از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی، دکتر جاسبی، مرحوم سید احمد خمینی، سیدحسن خمینی و سایر شخصیت‌های افتخار آفرین کشور که ابتدا با دست خالی ولی با تلاش شبانه روزی این عزیزان شاهد افتخار آفرینی این دانشگاه در سطح دنیا هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، دکتر پژمان حصادی در جمع خبرنگاران گفت: این امر به طوری مشهود است به طوری که از طریق همین دانشگاه افراد زیادی به دین مبین اسلام ایمان آورده‌اند و این‌‌ همان دانشگاه انسان سازی است که امام راحلمان در نظر داشتند.

دکتر حصادی گفت: به هرحال بگذریم از این موضوع که علیرغم تخریب‌های ناجوانمردانه، کوچک‌ترین خللی به روند فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی وارد نیامد، بلکه مدیران آن با شجاعت کامل و کادر مجرب فعالیت‌شان را ادامه دادند و خدا را شکر اکنون خورشید فروزان دانشگاه آزاد اسلامی درخشش بیشتری گرفته است.

وی اظهار داشت: این بار مدیریت آن را در دست مدیریتی دلسوز و مجرب و همسو با سیاست دکتر جاسبی و با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت قاطع آیت الله هاشمی رفسنجانی با قدرت و قاطعیت‌های به موقع دکتر میرزاده، به فعالیتش ادامه می‌دهد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: امروز همکاران می‌دانند رقابت سازنده و موثر دانشگاه آزاد اسلامی نه اینکه میدان دار اصلی دانشگاه‌های کشور است، بلکه در تمام دنیا هم همین طورست، به طوری که دانشگاه پیام نور در اقدامی عجیب کنکور را حذف کرد، ولی باز هم نتوانستند حتی یک دهم دانشگاه آزاد دانشجو جذب کنند.

دکتر حصادی بیان داشت: اما دانشگاه آزاد اسلامی در بین استان‌های دیگر نیز دارای رقابت است که در این راستا نقش بسیار ارزشمند قنبری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و دبیر هیات امنای استان کرمانشاه و معاونت همانگی هیات امنای استان؛ محبی توانسته‌اند در کشور، دانشگاه آزاد اسلامی را به نحو مطلوب و موثر با به کارگیری مدیران و اساتید برجسته علمی و خوش خلق بسیار موفق شوند و به دور از مسایل سیاسی و جناحی انصافا کارنامه درخشانی در سطح کشور به نمایش گذاشته‌اند، به طوری که امروز اکثریت شهرستان‌های کرمانشاه دارای دانشگاه آزاد اسلامی هستند که در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین علی رغم تأسیس دیرهنگام توانسته است در جذب دانشجو و توسعه فضای تحصیلات دانشگاهی پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه به خاطر تجربه ارزشمند و مدیریت منحصر بفرد و روابط عمومی قوی در جذب دانشجو نسبت به شهرستان‌های دیگر که چندین سال فعالیت‌شان بیشتر از شهرستان هرسین است در فضایی اصولی، سازنده و اخلاقی سالم از همه دانشگاه‌ها سبقت گرفته و تعداد جذب دانشجوی هرسین بیشتر از صحنه و کنگاور و سایر شهرستان‌های دیگر است.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین در رقابتی سازنده و با به کارگیری مدیریت توانمند، پیگیر و پرتلاش مجموعه همسو و همگام با مدیریت منحصربه فرد در یک اقدام ارزشمند و مدبرانه با فعالیت اکثر مدیران، اساتید و اکثریت پرسنل و حضور تمام وقت خودشان و سایر معاونین و پرسنل در روزهای پنجشنبه و جمعه که اساتید و مدیران و پرسنل از تعطیلات رسمی خود می‌گذرند و به فعالیت شبانه روزی می‌پردازند.

وی افزود: البته یک مدیر خوب و توانمند می‌تواند با برنامه ریزی موفق عمل کند و از طرفی مردم عشایر نیز یکدست و هماهنگ، دانشگاه آزاد و مدیران آن را از افتخارات این شهرستانی بدانند. گرچه شهرستان هرسین امتیازات ویژه‌ای هم دارد نباید از آن چشم پوشی کرد که با شهرستان نورآباد فاصله کوتاهی دارد و علیرغم اینکه شهرستان نورآباد لرستان دارای دانشگاه آزاد اسلامی است. ولی اکثر دانشجویان آن از روستاهای شهرستان نور آباد هستند و از طرفی دیگر، شهرستان هرسین مسافت کوتاهتری نسبت به شهرستان‌های دیگر به مرکز کرمانشاه دارد و به‌خاطر تدریس در روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه، اکثر کارمندان و پرسنل ادارات نیز از فرصت استفاده می‌کنند و جذب این دانشگاه می‌شوند.

دکتر حصادی تاکید کرد: موضوع دیگر از همه مهم‌تر، هماهنگی و همسویی خوب نماینده و مدیران اجرایی، فرماندار و شورای شهر است که با تمام توان از دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین به مدیریت دکتر نادری حمایت کرده و حتی از اقدامات شایسته دکتر قنبری و دکتر محبی و سایر معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه صمیمانه تقدیر و قدردانی می‌کنند.

وی گفت: گرچه سختگیری که در دانشگاه آزاد هرسین وجود دارد، شاید در شهرستان‌های دیگر کمتر به چشم بخورد، ولی با این وجود در ترم گذشته دانشجویان دانشگاه آزاد هرسین اکثرا نمره قبولی اخذ کرده‌اند.

حصادی با اشاره به اینکه هماهنگی و همدلی در بین مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی هرسین و اساتید وجود دارد، افزود: از همه مهم‌تر ارتباط وسیع و هماهنگی مدیریت دانشگاه آزاد هرسین و روابط عمومی و ارتباط قوی با رسانه‌هاست و به جرات می‌توان گفت در همایش هرسین‌شناسی که دانشگاه آزاد این شهرستان متولی آن است چندین نفر از شخصیت‌ها و افراد تاثیر گذار حتی از خارج از کشور برای برگزاری این همایش به این دانشگاه کمک کرده‌اند و افتخارات آن نصیب مردم هرسین شده است.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: مردم شاهد این تلاش، هماهنگی و فعالیت خدمتگزاران در دانشگاه آزاد هستند و آن را قدر می‌دانند. غالب رسانه‌های استان نیز ۹۰ درصدبدون هیچ گونه چشم داشتی و به دور از جانب داری‌های سیاسی و… همدل و یکصدا هر کدام به اندازه توانایی خود، عملکرد افتخار آمیز دانشگاه هرسین را پوشش داده‌اند.

حصادی تاکید کرد: جای دارد زمینه مساعد شود که از خلاقیت و توان مدیران مجرب این دانشگاه اسلامی هرسین به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

وی افزود: باید از مدیران و اساتید دانشگاه هرسین بخاطر تلاش و جذب دانشجو شهرستان هرسین تقدیر و تشکر کرد و باید بگوییم که موافق تخریب دوستان نبوده و نیستیم، چون دانشگاه مجموعه‌ای است فرهنگی و هر مدیری هر اندازه که می‌تواند، باید به مردم خدمت کند.

این استاد دانشگاه بیان داشت: به جرات می‌توانم بگویم دکتر نادری، رئیس دانشگاه آزاد هرسین و اساتید بسیار توانمند و دلسوز آن اگر به دور‌ترین منطقه هم بروند، جذب دانشجو بیشتر از تمام شهرستان‌ها خواهد بود؛ گرچه شهرستان‌های صحنه و کنگاور در مسیر جاده تهران هستند بایستی در روی برگه باید از نظر دانشجو موقعیت بیشتری داشته باشند.

حصادی تصریح کرد: هر مدیر برنامه‌ریزی چنانچه وقت بیشتری بگذارد و شبانه روز تلاش کند معلوم است موفقیت بیشتری خواهد داشت. طبق اخبار و مستندات اکثر مسئولین و مدیران اجرایی استان همین ماه بطور میانگین هفته‌ای دو یا سه بار از دانشگاه آزاد هرسین بازدید داشته‌اند.

وی اظهار داشت: در هیچ کدام از شهرستان‌های استان آنقدر ارتباط دیده نمی‌شود. تمام تلاش مدیریت دانشگاه آزاد هرسین حمایت از دانشگاه آزاد مرکز استان و سایر شهرستان‌ها می‌باشد و لاغیر.

حصادی گفت: اساتید کارکشته‌ای که از نظر علمی در بالا‌ترین جایگاه قرار دارند با تواضع و ادب درب اتاق‌هایشان به روی همه دانشجویان باز است.

در خاتمه حصادی تاکید کرد: امیدوارم که در در واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، تدابیری به کار گرفته شود تا فضای رقابتی دانشگاه‌ها در جذب بیشتر دانشجو به سمت قطب بندی رشته‌های موجود و در حال تأسیس دانشگاهی بر اساس نیاز منطقه و بازار کار، سوق پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز