خبرگزاری کار ایران

در جشنواره یادواره شهدا؛

۵۰ دانش آموز مجتمع‌های شبانه‌روزی در کرمانشاه به رقابت پرداختند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۴۲

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از رقابت ۵۰ دانش آموز پسر ساکن مجتمع های شبانه روزی استان در دومین جشنواره ورزشی یادواره شهدا طی ایام الله مبارک فجر خبر داد.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه این دوره از مسابقات به میزبانی مجتمع شبانه روزی شهید صادقی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شده است، گفت: در این دوره دانش آموزان عضو مجتمع های خوابگاهی کمیته امداد استان در دو رشته والیبال و تنیس روی میز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، کامیار جمشیدی با اشاره به اینکه نفرات و گروه های برگزیده مسابقات مذکور به مرحله کشوری راه می یابند، افزود: مرحله کشوری جشنواره ورزشی یادواره شهدا در تابستان آتی برگزار خواهد شد.

در مرحله استانی مسابقات ورزشی یادواره شهدا تیم های والیبال شهرستان های اسلام آبادغرب، سنقر و ثلاثباباجانی به ترتیب رتبه های اول، دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در رشته تنیس این دوره از مسابقات دانش آموز ثلاثباباجانی رتبه نخست و دانش آموزانی از شهرستان اسلام آبادغرب رتبه های دوم و سوم این رشته را کسب کردند.

جام اخلاق دومین جشنواره ورزشی یادواره شهدا استان نیز به تیم والیبال شهرستان ثلاثباباجانی تعلق گرفت.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان با یادآوری اینکه کمیته امداد استان دارای سه مجتمع شبانه روزی در شهرستان های اسلام آبادغرب، سنقر و ثلاثباباجانی است تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری ۱۳۷ دانش آموز پسر تحت حمایت در این مجتمع ها ساکن و از خدمات فرهنگی و رفاهی رایگان بهره مند می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز