خبرگزاری کار ایران

در بیانیه مجمع اسلامی مدافعان عدال شاخه کرمانشاه:

۲۲ بهمن برای ایران اسلامی عزت و شرف به ارمغان آورد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۵۳

۲۲ بهمن ماه امسال، در تاریخ این سرزمین، برای همیشه افتخاری برای خود ثبت کرد، افتخاری که عزت و شرف را برای ایران اسلامی به ارمغان خواهد آورد.

مجمع اسلامی مدافعان عدالت شاخه کرمانشاه، با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجمع اسلامی مدافعان عدالت شاخه کرمانشاه، در ابتدای این بیانیه آورده است: بی شک ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بارها حضور خود را در عرصه های ملی و دینی، با صلابتی مثال زدنی به نمایش گذاشته اند.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: حضور تاریخی و دشمن شکن ملت آزاده ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم به مانند سال‌های گذشته، امید بسیاری از نااهلان و دشمنان قسم خورده نظام را به یاس مبدل کرد و بار دیگر بیعت شان را با ولی زمان خود، حضرت امام خامنه ای اعلام کردند.

مجمع اسلامی مدافعان عدالت شاخه کرمانشاه در ادامه بیانیه خود آورده است: حضور میلیونی یکایک ملت سرافزار ایران، غروری ملی و شان ایران اسلامی را به همگان نشان داد و آن را اثبات کرد.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: در روز باشکوه ۲۲ بهمن امسال، ملت ایران نشان داد که حاضر نیست لحظه ای از مواضع خود در مقابل خواسته های نامشروع دشمنان اسلام و ایران، کوتاه بیاید و با آنان تساهل کند.

در این بیانیه می خوانیم: مردم انقلابی ایران اسلامی نشان دادند که بعد از گذشت ۳۶ سال از پیروزی این انقلاب به رهبری امام راحل، آن بت شکن کبیر، و سکانداری مقام معظم رهبری، همچنان بر مواضع اسلامی و انقلابی خود ثابت قدم هستند.

مجمع اسلامی مدافعان عدالت شاخه کرمانشاه در پایان بیانیه خود با اشاره به استمرار حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی، آورده است: ۲۲ بهمن ماه امسال، در تاریخ این سرزمین، برای همیشه افتخاری برای خود ثبت کرد، افتخاری که عزت و شرف را برای ایران اسلامی به ارمغان خواهد آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز