خبرگزاری کار ایران

در ایام الله مبارک فجر؛

اعطای ۳۲۳ فقره وام به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۴۱

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از اعطای۳۲۳ فقره وام به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه طی ایام الله مبارک فجر خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: در مدت مذکور بالغ بر پنج میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان تحت حمایت استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، سیامک پاکرو با بیان اینکه این تسهیلات در قالب وام های اشتغال و خودکفایی، کارگشایی و یک فقره وام محکومین غیر عمد به خانوارهای مددجو پرداخت شده است، تصریح کرد: سقف وام های خودکفایی ۳۰۰ میلیون ریال و تسهیلات کارگشایی ۵۰ میلیون ریال است.

وی با تاکید بر اینکه مددجویان تحت حمایت، برای دریافت وام از کمیته امداد سپرده گذاری نمی‌کنند، افزود: تسهیلات کارگشایی و خودکفایی، بدون دریافت سود و به صورت قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت اعطا می شود.

پاکرو خاطرنشان کرد: تسهیلات خودکفایی در راستای ایجاد اشتغال پایدار مددجویان و تسهیلات کارگشایی برای تامین هزینه های تحصیل، ازدواج، درمان و… پرداخت می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان به سایر اقدامات کمیته امداد استان در دهه مبارک فجر اشاره کرد و یادآور شد: واگذاری ۱۳۰باب منزل مسکونی به مددجویان فاقد سرپناه، افتتاح ۲۰ مرکز نیکوکاری، اعطای ۵۰۰ کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان و افتتاح یک خانه بهداشت روستای در شهرستان سرپل ذهاب از اصلی ترین اقدامات کمیته امداد استان طی این ایام مبارک بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز