خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛

کتابخانه عمومی مسجد نورالمهدی در شهرک رسالت کرمانشاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۷۵

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ کتابخانه عمومی مسجد نورالمهدی در شهرک رسالت کرمانشاه افتتاح و به بهره برداری رسید.

مراسم افتتاحیه کتابخانه عمومی مسجد «نورالمهدی» با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر کانون فرهنگی و هنری مساجد استان و نیز مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد نورالمهدی، و اهالی مومن شهرک رسالت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام ساداتی با اشاره به نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین نوجوانان، تاکید کرد: کانون فرهنگی وهنری مسجد نورالمهدی در سال هشتاد و دو تاسیس شده و همواره از فعال‌ترین کانون‌های مساجد استان و کشور بوده است و در حال حاضر نیز رتبه اول در بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان را دارد و هم اکنون نیز توانستیم شرایط را برای شروع فعالیت و افتتاح کتابخانه عمومی مسجد نورالمهدی فراهم کنیم که امیدواریم اهالی مومن شهرک رسالت از این فرصت مناسب بهره کافی را ببرند.

ساداتی ادامه داد: امشب در کنار تاسیس این کتابخانه به مناسبت سالروز پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس انقلاب را در همین محل برپا کرده‌ایم که در نوع خود واقعا بی‌نظر است و عکس‌هایی که در نمایشگاه استفاده شده مربوط به دوران پیروزی انقلاب در شهر کرمانشاه و در دیگر استان‌های کشور است و همین طور بازدیدی از نمایشگاه دائمی عکس شهدا که در همین کانون فرهنگی و هنری مسجد نورالمهدی است، خواهیم داشت.

در ادامه این مراسم مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توجه ویژه به بحثکتاب و کتابخوانی در استان دارد و از همین رو همواره با برگزاری نمایشگاهای کتاب در کرمانشاه و دیگر شهرستان‌ها که معمولا در مناسبت‌ها با تخفیف‌های ویژه در نظر گرفته می‌شود و همچنین حمایت از ناشران کتاب سیع در همگانی کردن فرهنگ کتابخوانی در استان دارد.

رحیمی زنگنه عنوان کرد: با توجه به حضور گسترده نوجوانان و جوانان بسیجی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که محور فعالیت آن‌ها در این محیط‌های انقلابی اکثرا بحث‌های فرهنگی و هنریست مسئولان بایستی توجه و نگاه ویژه‌ای به این کانون‌ها داشت باشند و از همه جهات آن‌ها را پشتیبانی و حمایت کنند تا بتوانیم در آینده شاهد تاسیس هر چه بیشتر این نوع کتابخان‌ها در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان باشیم.

در پایان مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئول کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان به همراه دیگر میهمانان حاضر در مراسم از نمایشگاه عکس انقلاب و همین طور نمایشگاه دائمی عکس شهدا بازدید به عمل آوردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز