خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه خبر داد:

تامین هزینه پیوند کلیه مددجو سرپل ذهابی با کمک ۲۵۰ میلیون ریالی حامیان نیک اندیش

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۷۸

با مساعدت ۲۵۰ میلیون ریالی حامیان نیکوکار هزینه پیوند کلیه مددجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب تامین شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه این مددجو عضو طرح محسنین کمیته امداد است تاکید کرد: کمک مذکور از سوی سه حامی خیر تامین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، پیونده در ادامه با بیان اینکه هم اکنون بالغ بر ۱۲۸۰ خانوار محسنین در استان کرمانشاه از حمایت های قریب به ۲۵۰۰ هزار حامی نیکوکار بهره مند می شوند تصریح کرد: طی ده ماهه سالجاری حامیان نیک اندیش قریب به پنج میلیارد ریال به خانوارهای محسنین و ایتام استان کرمانشاه اعطا کرده اند.

پیونده تاکید کرد: محسنین عموما به خانوارهای نیازمندی اطلاق می شود که سرپرست این خانوارها از کارافتاده و یا بیمار صعب العلاج است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه قریب به ۱۵۰۰ بیمار خاص و صعب العلاج نیز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند خاطرنشان کرد: خانوارهای نیازمند ایتام، محسنین و بیماران صعب العلاج جهت تامین هزینه های روزمره و درمان نیازمند مساعدت و یاری خیرین و حامیان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز