خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه:

باید با مراکز تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه برخورد کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۳۵۶

در یک برنامه قاطع باید با مراکز تهیه و توزیع مواد مخدر در نقاط مختلف شهر و در حاشیه شهر و برخی اماکن و مغازه ها که اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند، برخورد شود و دستگاه‌های مربوطه نیر باید فعالانه در این راستا وارد شوند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه گفت: از نیروی انتظامی و رئیس مبارزه با مواد مخدر بسیار تشکر می‌کنم که به‌طور شبانه روز درگیر مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان هستند اما برای اثربخشی بیشتر می‌بایست تمام افراد مختلف جامعه باید وارد شوند تا بتوانیم نتایج بهتری در بحثمبارزه با مواد مخدر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، فضل الله رنجبر با اشاره به اثر گذاری تبلیغات گسترده، علیه مصرف مواد مخدر خاطرنشان کرد: تهیه فیلم‌ها و همایش‌های مختلف که در راه مبارزه با مواد مخدر تهیه و برپایی شود، می‌تواند در ریشه کنی مواد مخدر و مبارزه بهتر و قاطعانه با آن موثر باشند.

فرماندار کرمانشاه به نقش اطلاع رسانی در این خصوص اشاره کرده و گفت: می‌بایست اثرات سوء و مخرب مصرف مواد مخدر به خانواده‌ها دانش آموزان و دانشجویان اطلاع رسانی شده تا آنان با شنیدن و دیدن نتایج ویرانگر مصرف مواد مخدر بتوانند در مبارزه با این پدیده شوم یاریمان دهند.

فرماندار کرمانشاه افزود: در یک برنامه قاطع باید با مراکز تهیه و توزیع مواد مخدر در نقاط مختلف شهر در حاشیه شهر برخی اماکن و مغازه‌ها که اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کنند، برخورد کرد و دستگاههای مربوطه نیر باید فعالانه در این راستا وارد شوند.

وی گفت: کرمانشاه همچنین از مسئولان مربوط با مبارزه با مواد مخدر خواست برای مقابله با مواد مخدر طرح و پیشنهاد ارائه کنند که در برگیرنده اولویت پیشگیری باشند چرا که معتقدم پیشگیری بسیار مهم و اثرگذار‌تر است.

رنجبر تاکید کرد: با توجه به اینکه هجمه مواد مخدر بسیار سنگین و مخرب است، علیرغم اقدامات و کارهای انجام شده با این وجود کافی نیست. چرا که ما باید به‌طور فرد به فرد، خانه به خانه به مبارزه با مواد مخدر برخیزیم.

شورای مواد مخدر شهرستان کرمانشاه امروز چهارشنبه، سی‌ام بهمن ماه نود و سه، با حضور فرماندار کرمانشاه، شمشیری، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، حجت الاسلام امینی، معاونت سیاسی فرمانداری و سایر مسئولان و مدیران مربوطه در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد و هریک از شرکت کنندگان به ارائه آمار‌ها نتایج عملکرد‌ها و پیشنهادات مربوطه به مبارزه با مواد مخدر پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز