خبرگزاری کار ایران

در شب گذشته صورت گرفت؛

امدادرسانی به ۱۹۲ گرفتار در برف توسط امدادگران جمعیت هلال احمر کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۰۳۳

به همت امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کرمانشاه،، ۱۹۲ نفر شب گذشته در مسیرهای پرفگیر این استان، امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۲۰ تیم عملیاتی برای یاری رساندن به ۱۹۲ گرفتار در برف و کولاک شتافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، عادل شفیعی با اعلام اینکه بارش نزولات آسمانی از عصر دیروز به صورت مداوم در محورهای مختلف استان در حال ریزش و سطح جاده‌ها را پوشانده است، اظهار کرد: ۶۰ تیم عملیاتی متشکل از ۳۶۰ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با وسایل و تجهیزات کامل امدادی برای یاری رساندن به عموم مردم و در راه ماندگان بصورت آماده باش در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند.

وی تصریح کرد: نیروهای حاضر در محورهای مختلف ۱۷ دستگاه آمبولانس، ۸ دستگاه خودرو ست نجات، ۲۵ دستگاه ماشین کمک دار و… را در اختیار دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شب گذشته در محورهای کوهستانی و شهرستان‌های
اطراف بارش برف وسیع بوده، بیان کرد: ۶۰ مورد در راه مانده و ۳ حادثه جاده‌ای رخ داد که ۲۰ تیم عملیاتی متشکل از ۹۰ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه که از نزدیک‌ترین پایگاه‌های امداد و نجات به محل حوادثاعزام و به یاری گرفتاران شتافتند.

وی اذعان کرد: در حوادثجاده‌ای ۴۲ تن حادثه دیدند که نیروهای حاضر در محل حوادثبلافاصله عملیات‌‌ رها سازی را آغاز کردند که ۲ مورد از حوادثجاده‌ای برخورد یک کامیون با یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اتباع کشور عراق بوده که به سوی مشهد مقدس رهسپار بودند و ۳۵ تن از آنان جهت اسکان به مهمانسراهای جمعیت هلال احمر منتقل و اقلام زیستی در اختیار آنان قرار گرفت همچنین ۷ نفر دیگربصورت سرپایی مداوا دیگر شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همچنین با اشاره به اینکه شب گذشته ۶۰ خودرو که ۱۵۰ تن سرنشین داشته در راه مانده بودند، عنوان کرد: نیروهای عملیاتی پس از‌‌ رها سازی، بستن زنجیر چرخ، هدایت خوردو‌ها به مکان امن گرفتاران را در مهمانسرا‌ها و پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر استان اسکان و اقلام زیستی را در اختیار آنان قرار دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز