خبرگزاری کار ایران

نتایج اولین روز مسابقات ووشوی قهرمانی کشور مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۷۶

نتایج نخستین روز مسابقات ووشوی قهرمانی بانوان کشور به میزبانی کرمانشاه، مشخص شد.

در این دوره از مسابقات که با حضور۱۵۰ تالوکار و ۹۴ سانداکار در رده سنی جوانان برگزار می شود، مهدیه شریفیان از سیستان و بلوچستان با کسب ۸،۶۳ امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، همچنین معصومه طهماسبی از ایلام با کسب ۸،۶۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و صاحب گردن آویز نقره شد.

سانداکاران راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند

با برگزاری مراحل مقدماتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند که در وزن ۴۸ کیلوگرم الهه قاسمی از سمنان با هانیه رحیمی از مازندران پیکار خواهد کرد و کوثر میرزاحسینی از تیم کرمانشاه الف با ندا رحمانی از تیم کرمانشاه ب مصاف خواهد داد تا نفرات برنده به فینال صعود کنند.

در وزن ۵۲ کیلوگرم نیز، مینا خدری از کرمانشاه ب با دل پاک رحمانی از کرمانشاه الف دیدار خواهد کرد و مهسا الماسی از بوشهر با فاطمه کیانی زادگان از خوزستان پیکار می کند.

در وزن ۵۶ کیلوگرم و در مرحله نیمه نهایی زهرا سلحشور از خوزستان با شقایق پاشایی از قزوین مبارزه می کند.

در ۶۰ کیلوگرم نیز هانیه الهی نژاد از مازندران با صبا شریفی از کرمانشاه الف دیدار خواهد کرد و ناهید رحمانی از کرمانشاه ب با مائده هاشمی از اصفهان مصاف می دهد.

ورزشکار زنجانی مدال طلای نان چوان جوانان را کسب کرد

سپیده شاکریان از زنجان با ۸،۶۲ امتیاز عنوان نخست رقابت های ووشوی قهرمانی کشور در فرم نان چوان رده سنی جوانان را به دست آورد.

در این فرم همچنین فاطمه آبادیان از استان مرکزی با ۸،۳۷ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و یگانه اکبری از سمنان نیز با ۸،۳۱ امتیاز به مدال برنز دست یافت.

قهرمانی فاطمه اسدی در نان چوان نوجوانان

در فرم نان چوان رده سنی نوجوانان، فاطمه اسدی از مازندران و مینا پناهی از اصفهان هر کدام صاحب امتیاز ۹ شدند که داوران با بررسی امتیازها، فاطمه اسدی را به عنوان نفر نخست و مینا پناهی را نفر دوم معرفی کردند.

همچنین مریم هاشمی از ایلام نیز با ۸،۶۰ امتیاز عنوان سومی را به دست آورد.

براساس اعلام روابط عمومی فدراسیون ووشو، در رقابت های فرم چانگ چوان رده سنی جوانان، زهرا کیانی از اصفهان با ۹،۱۰ امتیاز بالاتر از سایر حریفان بر سکوی قهرمانی ایستاد، ساناز چراغی از تهران الف با ۸،۶۶ امتیاز و و شکیبا شایگان از البرز با ۸،۱۵ امتیاز عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

مدال طلای رقابت های ووشوی قهرمانی بانوان کشور در فرم چانگ چوان رده سنی نوجونان نیز به مبینا برخور از خراسان شمالی با ۸،۸۵ رسید.

سیده سوگند سیدی گلشنی از مازندران با امتیاز ۸،۷۲ دوم شد و زهرا مرادطلب از البرز با کسب امتیاز ۸،۴۸ به عنوان سومی دست یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز