خبرگزاری کار ایران

بیستم اسفند ماه؛

مسابقات قرآنی در سطح بخش بیلوار استان کرمانشاه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۸۵۹

برای اولین بار در سطح بخش بیلوار مسابقات قرآنی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

یک کار‌شناس دینی اظهار داشت: ۲۰ اسفندماه سال جاری مسابقات قرآنی در دو بخش بانوان و آقایان برای اولین بار در بخش بیلوار برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرمانشاه، حجت الاسلام یدالله قیسوندی، کار‌شناس دینی گفت: ۲۰ اسفندماه سال جاری مسابقات قرآنی در دو بخش بانوان و آقایان برای اولین بار در بخش بیلوار برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته‌های قرائت «ترتیل»، حفظ «یک، سه و پنج جز قرآن کریم» و اذان در بخش آقایان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت که در دو رشته قرائت و حفظ این رقابت به صورت مشترک و در بخش اذان تنها ویژه آقایان خواهد بود.

حجت الاسلام قیسوندی تصریح کرد: در این مسابقات بیش از ۲۰۰ شرکت کننده حضور خواهد داشت که از این تعداد ۸۰ نفر خانم و باقی آقایان هستند.

این کار‌شناس دینی اظهار کرد: این مسابقات در مسجد محمد رسول الله(ص) اهل سنت، روستای قیسوند در دو نوبت صبح(ویژه آقایان) و بعدازظهر(ویژه بانوان) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برپایی این مسابقات گفت: وارد کردن قرآن به بطن زندگی و پویایی هرچه بیشتر مساجد از جمله این اهداف است زیرا اگر قرآن به بطن زندگی انسان وارد شود، جامعه از آسیب‌های اجتماعی مصون خواهد ماند.

حجت الاسلام قیسوندی در پایان افزود: این مسابقه با همت بخشداری بیلوار، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد و دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات استان برگزار خواهد شد که در این راستا زهره رستمی، بخشدار این بخش کمک‌های شایانی دربرپایی این مسابقات انجام داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز