خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌کرمانشاه:

استادیوم 15 هزارنفری کرمانشاه مشکلی برای میزبانی مسابقات ‌لیگ ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۹۲۹

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: استادیوم تازه تاسیس شهدای 15 خرداد کرمانشاه آماده برگزاری مسابقات فوتبال تیم‌های استان در رقابت‌های لیگ‌های کشوری است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مجتبی جوهری اظهار داشت: استادیوم 15 هزار نفری کرمانشاه یکی از بهترین و زیباترین استادیوم‌های ایران است که با همت وزارت ورزش و جوانان در استان کرمانشاه احداث شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به قابلیت‌های این استادیوم برای میزبانی رقابت‌های مهم بین‌المللی در رشته‌های فوتبال و دوومیدانی تاکید کرد: این استادیوم هیچ مشکلی برای برگزاری و میزبانی رقابت‌ها ندارد و می‌تواند بصورت هفتگی میزبان رقابت‌های تیم‌های استان در لیگ‌های کشور باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: بر اساس ضوابط و مقررات تیم‌های لیگی استان می‌توانند با هماهنگی هیئت فوتبال و نظارت این اداره‌کل برای انجام بازی‌های خود در این ورزشگاه اقدام کنند.

جوهری موضوع واگذاری این استادیوم به یک باشگاه خاص را کاملا منتفی اعلام و تاکید کرد: این استادیوم جزو پروژه‌هایی است که باید در اختیار توسعه عمومی و قهرمانی ورزش استان باشد و موضوع واگذاری آن به یک باشگاه منتفی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز