خبرگزاری کار ایران

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه:

مسکن مهر "بیستون" و "ماهیدشت" متقاضی ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۹۶۰

معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: متقاضی برای مسکن مهر در بیستون و ماهیدشت نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، شمس الله خدادای پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، ساخت 5712 واحد مسکن مهر را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: از این تعداد واحد مسکن مهر، تاکنون 3200 واحد آن به متقاضیان واگذار شده است و دیگر واحدهای باقی‌مانده نیز تا نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی در ادامه به نبود متقاضی برای مسکن مهر در بیستون و ماهیدشت اشاره کرد و افزود: پروژه مسکن مهر در بیستون از پیشرفت 55 درصدی برخوردار است و این پیشرفت در مسکن مهر ماهیدشت 57 درصد است.

خدادادی بیان کرد: آن دست از افرادی که تقاضامند مالکیت این واحدها هستند می‌توانند با پرداخت 20 میلیون تومان این امر را محقق کنند.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه: 2 پروژه 128 واحدی کیانشهر و 80 واحدی شهرک معلم در شهر کرمانشاه و نیز پروژه های 54 واحدی شهر جوانرود، 96 واحدی هرسین، 100 واحدی صحنه، 20 واحدی قصرشیرین و 30 واحدی سرپل ذهاب از جمله این واحدها هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز