خبرگزاری کار ایران

یک هزار و ۵۷۰دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد، آموزش‌های فنی فرا گرفتند

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۲۴۴

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: بیش از 1570 دانش آموز دبیرستانی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از آموزش‌های فنی بهره‎مند شدند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در سال 1393 بیش از 1570 دانش آموز دبیرستانی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از آموزش های فنی و مهارتی بهره مند شدند.

غلامرضا سیاه کمری با بیان اینکه این آموزش ها به صورت رایگان به دانش آموزان مددجو ارائه شده است افزود: حرفه آموزی دانش آموزان دبیرستانی بالغ بر 480 میلیون ریال برای کمیته امداد استان هزینه در بر داشته که اعتبار این آموزش ها از منابع امدادی تامین شده است.

سیاه کمری یادآور شد: دانش آموزان دبیرستانی تحت حمایت کمیته امداد بنا به علاقه شخصی در دوره های فنی شرکت و مهارت های لازم را کسب می کنند.

وی در ادامه به سایر دوره های فنی و حرفه ای کمیته امداد اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته قریب به 16 هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از آموزش های فنی و حرفه ای در دوره های بلند مدت، کوتاه مدت و آموزش های استاد شاگردی بهره مند شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: مددجویان دارای مهارت می توانند به واحد های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد شهرستان ها مراجعه و از تسهیلات اشتغال کمیته امداد بهره مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز