خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب خبرداد

دستگیری یک فرد سارق مسلح سابقه دار بهمراه اسلحه کمری و یک قبضه کلاشینکف

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۱۳۶

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف یک محموله مشروبات الکلی در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اسلام آباد غرب،سرهنگ بهروز سرتیپ نیا اظهار داشت: با تجسس و پیگیری نیروهای قاچاق کالا انتظامی شهرستان بیش از 900 قوطی و شیشه مشروبات الکلی در شهرستان اسلام آباد غرب کشف و ضبط شد.

وی افزود: با شناسایی یک شخص که در امر خرید و فروش مشروبات الکلی فعالیت می کرد، و یک سری اقدامات و مانورهای اطلاعاتی، این شخص که قصد داشت این مشروبات الکلی را که به صورت قاچاق که از مرزهای غربی کشور وارد استان شده بود به دیگر استان های عمقی کشور انتقال دهد، دستگیر شده و به همراه محموله تحویل مقامات قضایی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ، همچنین از دستگیری یک فرد سارق مسلح سابقه دار بهمراه اسلحه کمری و یک قبضه کلاشینکف، با زحمات و  تلاش شبانه روزی  پرسنل خدوم انتظامی شهرستان خبر داد.

وی افزود: این شخص سارق مسلح که مدت 10 سال است تحت تعقیب مراجع قضایی استان البرز می باشد، با سلسله تاکتیک های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شهرستان شناسایی گردید که پس از درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی از ناحیه پا مورد اصابت تیر پلیس قرار گرفته و دستگیر شده است.

سرهنگ سرتیپ نیا در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت:  در 6 ماهه اول سال 94 نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان 31 درصد کاهش سرقت داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که قصد مخدوش کردن امنیت جامعه را دارند و جوانان و نوجوانان ما را از مسیر راست منحرف می کنند با قاطعیت هرچه تمام تر برخورد می کند.

گفتنی است، فرماندار اسلام آبادغرب بعنوان رئیس شورای تامین شهرستان در بازدید از محموله کشف شده مشروبات الکلی از زحمات شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان و پرسنل خدوم نیرو تقدیر و تشکر کرد.

اردلان رضایی
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز