خبرگزاری کار ایران

با دستور شهردار کرمانشاه

دور جدید تغییرات در مدیریت شهری کرمانشاه آغاز شد

در احکامی جداگانه از سوی شهردار کرمانشاه 8 انتصاب جدید در این شهرداری صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، در احکامی جداگانه از سوی عبدالرضا شعبانی، شهردار کرمانشاه 8 انتصاب جدید در این شهرداری صورت گرفت و مشاورین وی نیز در سه حوزه معرفی شدند.

در این جابجایی ها می توان به انتخاب سید احسان اله معراجی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه اشاره کرد.

دیگر تغییر در شهرداری کرمانشاه انتصاب علی اکبر علیئی به عنوان رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری این کلانشهر می باشد.

همچنین این جابجایی ها در حوزه شهرداران مناطق روی داده است، بر همین اساس بهمن سوری بعنوان سرپرست شهرداری منطقه 3 کرمانشاه، علیرضا قاسمی فر بعنوان شهردار منطقه یک، حامد لعل بخش بعنوان شهردار منطقه 4 و همچنین افشین رحیمی بعنوان شهردار منطقه 7 معرفی شدند.

براساس این گزارش، علیرضا یزدانی سرپرست سازمان خدمات موتوری، حیدر محبی سرپرست سازمان عمران و همچنین پیش از این نیز حمید اعتصام فر بعنوان سرپرست  معاونت عمران شهرداری منصوب شده بود.

شهردار کرمانشاه همچنین سیدمجتبی نیکو فال را به عنوان مشاور فنی و عمرانی، دکتر ایوب آدینه وند، مشاور توسعه و برنامه ریزی و هومن امامی به عنوان مشاور رسانه ای معرفی کرد.

کد خبر : ۳۱۷۳۱۱