خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه هفت در گفت‌وگو با ایلنا

خدمت به مردم محروم مهمترین اولویت کاری‌ست

شهردار منطقه هفت شهر کرمانشاه گفت: تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم محروم این منطقه مهمترین اولویت کاری است.

افشین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه با قدردانی از زحمات شهرداران قبلی و خدماتی که انجام گرفته، اظهار کرد: از آنجا که شهرداری منطقه هفت و شهرکهای تابعه‌اش در حاشیه شهر قرار گرفته‌اند توجه چندانی به آن نشده که خوشبختانه حدود18ماه است که به عنوان شهرداری جداگانه در تقسمیات شهرداری کرمانشاه جای گرفته است.

وی از حیدری و پژوهنده شهرداران پیشین این منطقه به خاطر زحمات و تلاشهایی که انجام داده‌اند تشکر کرد و گفت: این عزیزان با توجه به بضاعت و امکامات و منابعی که در اختیار داشته‌اند انصافا خوب کار کرده بودند اما با این  وجود منطقه هفت نیاز به نگاه ویژه مسئولان و شهرداری مرکز دارد که یقینا این توجه شامل حال منطقه خواهد شد.

رحیمی با اشاره به گستردگی منطقه و وجود مراکز بزرگ اداری و دانشگاهی و بیمارستانهای امام رضا و امام حسین در منطقه هفت افزود: می‌بایست اطراف این مراکز سامان دهی شود تا از کیفیت مطلوب‌تری برای خدمت رسانی به مردم برخوردار شود.

شهردار منطقه هفت مهمترین معضلات این منطقه را دفع آبهای سطحی برشمرد و گفت: متاسفانه در بارندگیهای اخیر مشکلاتی برای مردم این منطقه بوجود آورد که برای رفع این مشکل برنامه‌هایی در حال تدوین و طراحی در دست اجرا داریم.

رحیمی از دیگر مشکلات منطقه هفت را وجود ساخت‌و سازهای غیر مجاز عنوان کرد و آن را ناشی از قولنامه‌ای بودن بسیاری از اراضی این منطقه برشمرد که بر اساس مصوبات مجلس ساخت و ساز در این اراضی ممنوع است.

وی همچنین زمینهای شهرک کرناچی و حاشیه مسیر بلوار کردستان (کرمانشاه، سنندج) را نیز به لحاظ ساخت‌و سازهای غیر مجاز از دیگر مشکلات شهردای منطقه هفت عنوان کرد، و گفت: با قاطعیت مقابل این ساخت‌و سازها خواهیم ایستاد.

شهردار منطقه هفت با تاکید بر خدمات رسانی مطلوب به مردم این منطقه تصریح کرد: تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا امکانات و خدماتی در خور شان و شخصیت مردم محروم این منطقه ارائه دهیم.

کد خبر : ۳۲۱۲۱۸