خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

کرمانشاه در تحویل مسکن مهر بالاترین رتبه کشوری را به دست آورد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در هفت ماهه سال‌جاری، کرمانشاه در بخش فروش اقساطی و تحویل واحدهای مسکن مهر بالاتر از میانگین کشوری قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، عبداله بهادری ضمن اشاره به تلاش همه اعضای شورای مسکن استان کرمانشاه ،معاونت عمرانی،فرمانداران شهرستانها و بانک مسکن این استان،گفت: اداره کل راه و شهرسازی در ارزیابی اخیر توانسته رده اول کشوری را در اتمام عملیات نازک کاری واحدهای مهر کشور به خود اختصاص دهد و این در حالی است که در بخش فروش اقساطی و تحویل واحدها از میانگین کشوری بالاتر است.

وی تاکید کرد: مطمئنا می توان با فراهم کردن شرایطی به منظور صدور پایانکارهای باقی مانده و تسریع در صدور اسناد مالکیت اعیانی،میزان فروش اقساطی واحد ها را با تحویل انها هم تراز کرد که در صورت انجام این مهم مطمئنا در سایر آیتم ها هم پیشتاز کشوری باشیم.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان استان هم در ادامه با اشاره به افتتاح 24442 واحد مسکن مهر در استان گفت:هفت ماهه سال جاری در کرمانشاه،اسلام آباد غرب،کنگاور،صحنه،جوانرود و هرسین هم 4484 واحد به متقاضیان تحویل خواهد شد.

وی افزود: در بخش خدمات روبنایی هم علاوه بر افتتاح 3 باب مسجد، 10 باب مدرسه، 5 باب خانه بهداشت،2پروژه و یک کتابخانه،8 باب مسجد نیز با میانگین 40 درصد پیشرفت در حال ساخت است.

گفتنی است که از مجموع 47498 واحد مسکن مهر،12253 واحد بصورت تفاهم نامه سه جانبه، 11400 واحد بصورت قرار داد اجاره ای 99 ساله،12529 واحد تعاونی خود مالک و 11316 واحد خود مالک از تسهیلات مسکن مهر استفاده نموده اند.

کد خبر : ۳۲۲۸۹۳