خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر کوزران در گفت‌وگو با ایلنا

تعلل شرکت مخابرات در واگذاری خطوط تلفن ثابت پذیرفتنی نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر کوزران سنجابی گفت: تعلل شرکت مخابرات کرمانشاه در خصوص عدم واگذاری خطوط تلفن ثابت در شهر کوزران پذیرفتنی نیست.

داود امامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: علی رغم پیگیری‌های مکرر، هنوز اقدام موثر و قابل توجهی در راستای واگذاری خطوط ثابت تلفن به همشهریان کوزرانی انجام نشده و مسئولان می‌گویند فعلاً امکانات نداریم.

داود امامی افزود: برخی از متقاضیان تلفن ثابت در این شهر بالغ بر دو سال است که برای تلفن ثابت تقاضا کرده‌اند، ولی همچنان بی‌پاسخ مانده است.

این عضو شورای شهر کوزران عنوان داشت: در همین رابطه با توجه به تعلل شرکت مخابرات کرمانشاه در واگذاری تلفن ثابت، ناگزیریم مراتب اعتراض خود را به سازمان تنظیم مقررات وابسته به وزارت ارتباطات برسانیم یا راهکاری اندیشیده شود تا بخشی از مشکلات واگذاری تلفن ثابت در این شهر برطرف شود.

وی ابراز داشت: با توجه به مشکلات موجود در واگذاری تلفن ثابت و نگرانی‌هایی که از این حیث که در کشور ایجاد شده بود، سازمان تنظیم مقررات از تیر ماه سال گذشته مخابرات را موظف کرده، ۵۰ هزار شماره تلفن ثابت را در اختیار سازمان قرار دهد تا سازمان با استفاده از اختیارات حاکمیتی خود نسبت به واگذاری این شماره‌ها به متقاضیان در مناطق محروم اقدام کند و مخابرات نیز مکلف است دایری این شماره‌ها را برقرار کند.

مهندس امامی در پایان افزود: از مدیرعامل شرکت مخابرات درخواست داریم با توجه ویژه به منطقه محروم کوزران، پاسخ گویی به درخواست متقاضیان داشته باشند و روند واگذاری تلفن ثابت را تسریع کند.

کد خبر : ۳۲۳۳۱۲