خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه

اجرای انتخابات یک کار سیستمی است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: اجرای انتخابات یک کار سیستمی است که باید با دقت و در عین حال با رعایت کامل امانت‌داری همراه باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، صبح امروز ۳۰ آبان ماه یوسف شاه حسینی با بیان اینکه خوشبختانه اعضای ستاد انتخابات استان از تجربیات بسیار ارزشمندی در این عرصه برخوردارند، اظهار کرد: با این پشتوانه انتخابات پیش رو را به بهترین وجه برگزار می‌کنیم.

وی با تاکید بر لزوم انجام دقیق مسئولیت‌های محوله توسط مجریان انتخابات افزود: انجام ناقص کار‌ها و وظایف یکی از آسیب‌های جدی در این عرصه است زیرا اگر افراد به وظایف خویش عمل نکنند بی‌گمان با مشکلات و ایراداتی روبرو خواهیم شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش کلیدی کمیته‌های ستاد انتخابات استان در روند برگزاری یک انتخابات موفق اظهار کرد: کمیته‌ها نقش مهمی در پیشبرد کار‌ها دارند و هر کدام باید وظایف مربوطه را با دقت انجام دهد.

در ادامه این نشست دبیر ستاد انتخابات استان گزارشی از فعالیت‌های این ستاد طی ماه‌های گذشته ارائه کرد.

امیر شاه آبادی در این زمینه اظهار کرد: فعالیت‌های ستاد انتخابات استان از ابتدای تشکیل تاکنون با جدیت ادامه داشته و ۱۵ جلسه کاری با دستور کارهای مختلف برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این ستاد در حوزه آموزشی کارهای خوب و گسترده‌ای انجام داده است اظهار کرد: طی این مدت جلسات، نشست‌ها و همایش‌های آموزشی متعددی با حضور اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران، بخشداران و کار‌شناسان حوزه فناوری اطلاعات و دیگر حوزه‌ها برگزار شده و با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته مجموعه دست اندرکاران انتخابات استان از آمادگی خوبی برخوردارند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در خصوص انتخابات مکانیزه در شهر کرمگفت: پیشنهاد شده که انتخابات در ۹ تا ۱۲ شهر به صورت تمام مکانیزه برگزار شود که کرمانشاه نیز یکی از این شهرهاست.

شاه آبادی افزود: وزارت کشور و شورای نگهبان پس از بررسی دقیق تمامی جوانب کار تا پایان آبان ماه در این خصوص به جمع بندی نهایی رسیده و تصمیم نهایی را اعلام خواهند کرد.

در ادامه این نشست کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خویش پرداختند.

کد خبر : ۳۲۳۷۸۳