خبرگزاری کار ایران

فرشید صالحی در گفت‌وگو با ایلنا

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه تاکید بسیاری بر تعامل رسانه‌ای دارند

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: عبدالله بهادری، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تایید بسیار فراوانی بر ارتباط و تعامل با رسانه‌ها دارند.

فرشید صالحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: امروز نقش روابط عمومی‌ها به عنوان پل اصلی و ارتباطی بین ادارات و جامعه غیرقابل انکار است و این وظیفه روز به روز عمیق‌تر و حساستر می‌گردد.

مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان روابط عمومی باید در کار خود متخصص و به علم ارتباطات تسلط کامل داشته باشند، گفت: روابط عمومی موفق است که نحوه ارتباط با دیگر بخش‌ها را به خوبی درک کند و تعامل سازنده‌ای بین اداره و جامعه برقرار کند و بتواند به بهترین نحو ممکن مشکلات، خواسته‌ها و انتقاد‌ها را به مدیران بالادستی انتقال دهد.

صالحی با اشاره به اینکه خوشبختانه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تاکید بسیار فراوانی بر جایگاه رسانه‌ها دارند، بیان داشت: مهندس بهادری در بدو ورود به اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از بنده و سایر همکاران در واحد روابط عمومی خواستند که ارتباطمان را با اصحاب رسانه بیشتر از پیش کنیم.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اظهار کرد: همین که می‌بینیم مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه توجه ویژه‌ای به رسانه‌ها دارند، این خود این مهم را می‌رساند که وی در انجام کارهای خود شفاف و صادق هستند.

وی به کسب رتبه ممتاز کشوری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در بحث واگذاری مسکن مهر اشاره داشت و گفت: این رتبه از جهتی هم برای مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه مایه افتخار است و هم اینکه مایه دلگرمی ما در انجام کارهای خود و افزایش تعامل بیشتر با رسانه‌ها می‌باشد.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه انتقاد لازمه کار هر مدیر و مسئولی است، گفت: ما هرگز مخالف انتقاد سازنده نبوده و نیستیم، ولی مخالف انتقادی هستیم که در پشت آن قصد تخریب مدیر و یا مسئولی به طور ناجوانمردانه باشد.

صالحی در ادامه با اشاره به اینکه انتقاد باعث توسعه و پر کردن خلا‌ها می‌شود، اظهار کرد: رسانه‌ها باید در کنار روابط عمومی‌ها برای پیشبرد اهداف عالیه یک سازمان قرار بگیرند و در صورت لزوم نقاط ضعف و کمبود‌ها را به ما گوشزد نمایند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به علت فلسفه وجودی خود دارای گستردگی زیادی در کارش است، گفت: این روابط عمومی به علت گستردگی حوزه کاری‌اش با بسیاری از مردم، مسئولان و رسانه‌ها در ارتباط است و همین امر باعث حساسیت دو چندان کار ما گردیده است، لذا از رسانه‌ها و ارباب جراید می‌خواهیم که ما را در این مسیر همراهی کنند.

کد خبر : ۳۲۵۰۸۸