خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام پرویزپور

تکریم شهدا و خانواده آنان، باید سرلوحه تمام نسل‍ها باشد

سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بایستی تکریم شهدا و خانواده آنان، سرلوحه و سرمشقی برای تمامی نسل ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، حجت الاسلام پرویزپور سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و نیز جمعی از مدیران اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با خانواده معظم شهدای دامپزشکی کرمانشاه دیدار کردند.

در این دیدار سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اظهار کرد: حضور در جمع خانواده شهداء و جانبازان جنگ تحمیلی و رسیدگی به امور این عزیزان افتخار و وظیفه خطیر همگانی است و بایستی تکریم شهدا و خانواده آنان، سرلوحه و سرمشقی برای تمامی نسل‌ها باشد.

حجت الاسلام پرویزپور تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند «حراست از آرمان‌ها و یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست» و این اهمیت راه شهدا را بیان می‌کند.

وی افزود: در این راستا اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه جهت تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا در هفته بسیج از خانواده معظم شهید بزرگوار سید رسول ازهر از شهدای گرانقدر دامپزشکی استان می‌باشد، دیدار بعمل آورده است.

حجت الاسلام پرویزپور ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، بالاخص شهدای دامپزشکی گفت: اگر نبودند جوانانی که جان و مال خود را برای پیروزی و حفظ انقلاب به اسلام و ولایت هدیه نمی‌دادند، بی‌شک امروز ملت نمی‌توانست در مقابل هجمه‌های دشمنان خارجی و معاندین داخلی مقاومت نماید و انواع تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی را که توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی است خنثی نماید و آنان را در اهداف پلیدشان ناکام بگذارد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح و هدایایی به رسم یادبود از خانواده معظم شهید «سیدرسول ازهر» تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

کد خبر : ۳۲۵۲۶۹