خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه:

نظارت دقیقی بر فعالیت های غیررسمی انتخاباتی صورت می گیرد

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۰۳۸

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: هم اکنون نظارت دقیقی بر فعالیت های غیررسمی انتخاباتی صورت می گیرد و ستاد انتخابات استان بر مبنای داده های گردآوری شده از فضای موجود به برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش رو می پردازد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، دکتر یوسف شاه حسینی در شانزدهمین نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه، اظهار کرد: برگزاری قانونمند انتخابات پیش رو یکی از دغدغه های جدی مدیریت ارشد استان است که با جدیت برای تحقق آن تلاش می کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: هر چند تا زمان ثبت نام رسمی نامزدها فرصت باقی است، ولی فعالیت های غیررسمی موجود نیز باید در چارچوب قوانین جاری و با حفظ مصالح کلان کشور صورت گیرد.

شاه حسینی گفت: در صورت مشاهده جرایم مشهود افراد خاطی به دستگاه قضایی معرفی شده و با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ادامه داد: هم اکنون نظارت دقیقی بر فعالیت های غیررسمی انتخاباتی صورت می گیرد و ستاد انتخابات استان بر مبنای داده های گردآوری شده از فضای موجود به برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش رو می پردازد.

شاه حسینی افزود: این نظارت دقیق قبل از برگزاری انتخابات، حین برگزاری و بعد از آن نیز ادامه خواهد داشت.

دبیر ستاد انتخابات استان نیز با تاکید بر رصد مداوم فعالیت های انتخاباتی نامزدهای احتمالی توسط فرمانداران اظهار کرد: این رصد و نظارت به شکل مداوم در مرکز استان و شهرستان ها صورت گرفته و گزارش های آن در اختیار مراجع ذیصلاح قرار می گیرد.

امیر شاه آبادی افزود: هر چند اعلام نامزدی افراد تا زمان ثبت نام رسمی قطعی تلقی نمی شود، ولی در شرایط فعلی نیز همه ملزم به رعایت قوانین و مصالح نظام هستند.

در ادامه این نشست کمیته های مختلف عضو ستاد انتخابات استان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ارایه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز