خبرگزاری کار ایران

یدالله محبی در گفت‌وگو با ایلنا

اتفاقات خوبی در سال‌های اخیر برای کشتی کرمانشاه رخ داده است

یدالله محبی، کشتی‌گیر عنوان‌دار کرمانشاهی گفت: اتفاقات خوبی در این چند سال اخیر برای کشتی استان کرمانشاه رخ داده است و از مهمترین آنها می‌توان به صعود از جایگاه چهاردهم به جایگاه دوم در مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد.

یدالله محبی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: بنده از سال 1389 کشتی را به صورت حرفه‌ای شروع کردم و تا به حال عناوینی چون مدال برنز جام جهان پهلوان تختی و مدال نقره جام "دانکولوف" بلغارستان  را کسب کرده‌ام.

این کشتی‌گیر عنوان‌دار کرمانشاهی با اشاره به مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میزبانی ایران، اظهار کرد: چندی پیش مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میزبانی ایران در تهران برگزار شد و بنده برای تیم "شهرداری همدان" به میدان رفتم.

محبی افزود: هرچند که در نهایت تیم ما از گردونه رقابت‌ها کنار رفت، اما به نظر خودم، عملکرد خوبی داشتم و موفق شدم با یاری پروردگار حریفانم را شکست دهم.

این کشتی‌گیر کرمانشاهی عنوان کرد: از استان کرمانشاه کشتی‌گیرانی از جمله حامد رشیدی در وزن 70 کیلوگرم برای تیم شهرداری همدان، علیرضا افضلی وزن 74 کیلوگرم برای تیم ستارگان ساری، وزن 74 کیلوگرم بهمن تیموری و 96 کیلوگرم احسان امینی برای تیم کفایتی مشهد به میدان رفتند و عملکرد مناسبی داشتند، مخصوصاً افضلی که همه حریفان نامدارش را با شکست بدرقه کرد.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات تیم‌های قوی شرکت داشتند، افزود: تیم‌های خوبی به این رقابت‌ها دعوت شده بودند، از جمله تیم‌های لیگ برتری خودمان و 15 تیم خارجی از کشورهای ایالات متحده، مجارستان، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان و... که در پایان، تیم "بیمه رازی" ایران قهرمان شد و تیم‌های "تیتان مرکوری" امریکا و "کفایتی" مشهد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

محبی به سطح این مسابقات اشاره کرد و گفت: تیم‌های داخلی خیلی خوب بودند و با نفرات اصلی خود وارد پابه این مسابقات گذاشتند. تیم‌های خارجی هم قوی ظاهر شدند، در جمع بندی کلی می‌توان گفت که مسابقات از سطح مطلوبی برخوردار بود.

وی با اشاره به اینکه آینده کشتی کرمانشاه را روشن می‌بینید، گفت: به نظر بنده اتفاقات خوبی در این چند سال اخیر برای کشتی استان کرمانشاه رخ داده است و از مهمترین آنها می‌توان به صعود از جایگاه چهاردهم به جایگاه دوم در مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد.

گفتنی‌ست یدالله محبی در سال 1372 در کرمانشاه متولد شد و در حال حاضر در رشته مهندسی عمران مشغول به تحصیل است و در لیگ برتر برای تیم "شهرداری همدان" با مربیگری آقایان "مسعود مصطفی جوکار" و "سعید ابراهیمی" در وزن 125 کیلوگرم کشتی می‌گیرد.

کد خبر : ۳۲۷۱۹۶