خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه:

فرهنگیان نباید به عنوان نردبان ترقی دیگران مورد استفاده قرار بگیرند

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۱۰۹

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: همواره در تمام دوره‌های مختلف انتخاباتی این فرهنگیان هستند که سهم عمده‌ای در برگزاری قانونمند و با نشاط انتخابات داشته‌اند.

به گزارش ایلنا در کرمانشاه، فضل‌اله رنجبر در نشستی با انجمن اسلامی معلمان شهرستان کرمانشاه در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: دولت تدبیر و امید و حسن روحانی همواره خود را مطیع فرمایشات مقام معظم رهبری دانسته و رهنمودهای ایشان را فصل الخطاب تمام برنامه ها و  امورات خود می‌دانند.

فرماندار کرمانشاه همچنین با اشاره به لزوم نشاط سیاسی در جامعه تاکید کرد: دولت تدبیر و امید همواره خواهان وجود شور و نشاط سیاسی در جامعه بوده و در این راه معلمان و فرهنگیان نقش عمده‌ای ایفا می‌کنند.

رنجبر گفت: نشاط سیاسی هزینه‌هایی هم در بر خواهد داشت که می‌بایست با سعه‌صدر و مدبرانه این هزینه‌ها را مدیریت کرد.

رنجبر از فرهنگیان به عنوان بازیگران اصلی صحنه‌های مختلف نشاط سیاسی در جامعه یاد کرد و گفت: هرجامعه‌ای که از نشاط سیاسی و شور و طروات برخودار باشد یقینا دشمنان آن جامعه نمی‌توانند به مقابله با اهداف متعالی برخواسته و در مسیر  آن مانع تراشی کنند.

فرماندار کرمانشاه از احزاب و جریانات سیاسی چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا به عنوان ارکان اصلی نمود فضای نشاط انگیز سیاسی یاد کرده و افزود:  در این راستا فرمانداری کرمانشاه جلسات مختلفی را با احزاب و گرایشات مختلف و متنوع سیاسی که در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند برگزار کرده و این مسیر را ادامه خواهد داد.

وی در این راستا گفت: در سال 93 به طور جمعی با احزاب جلسه برگزار کرده‌ایم که این موضوع و نشست‌ها در سال 94 به منظور دستیابی بهتر به اهداف مورد نظر از حالت گروهی خارج شده و  به صورت دعوت و نشست با هر حزب و دسته‌جات مختلف سیاسی به طور جداگانه برنامه‌ریزی شده است.

رنجبر همچنین با اشاره به نزدیک شدن به دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: همواره و در تمام دوره‌های مختلف انتخاباتی این فرهنگیان هستند که سهم عمده‌ای در برگزاری قانونمند و با نشاط انتخابات داشته‌اند و امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز فرهنگیان با حضور فعال و گسترده خود انتخاباتی پر شور و با حضور حداکثری مردم رقم بزنیم.

فرماندار کرمانشاه در ادامه به نقش و اهمیت حضور نخبگان و فرهیختگان در جامعه اشاره کرد و گفت: هر چه بتوانیم در پیشبرد امور از فرهیختگان و نخبگان استفاده کنیم یقینا نتایج مطلوب‌تری در رسیدگی به اهداف به دست خواهیم آورد.

در ادامه این نشست سهرابی رئیس انجمن اسلامی معلمان کرمانشاه با تقدیر از فرماندار کرمانشاه به لحاظ توجه ویژه به فرهنگیان در عرصه‌های مختلف سیاسی و همچنین پیگیری مطالبات آنها، گفت: جناب فرماندار کرمانشاه همواره منشا خدمات بسیاری بوده‌اند و وی از معدود مدیرانی است که شبانه‌روز و ایثارگرانه در جهت خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

 وی تاکید کرد:  انجمن اسلامی معلمان شهرستان کرمانشاه عزم آن دارد به دنبال احقاق‌حقوق معلمان باشد و سعی می‌کند در ایجاد نشاط سیاسی به ویژه برای انتخابات آتی از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کند.

سهرابی با ذکر عواملی همچون تبعیض در حقوق و مزایای معلمان، گفت: این عوامل سبب می‌شود فرهنگیان انگیزه‌های لازم را از دست بدهند و به حاشیه کشانده شوند و امیدواریم دولت در این خصوص و رفع تبعیض و موانع موجود بر سر راه معلمان تلاش دو چندانی از خود نشان دهد.

وی همچنین با انتقاد از وجود برخی مدیرانی که برای به ثمر رساندن حرکت  اصلاحی و پیروزی دولت تدبیر و امید هیچ نقشی نداشته‌اند، افزود: انجمن‌اسلامی معلمان شهرستان کرمانشاه به این وضع انتقاد داشته و انتظار داریم از نیروهای خوش فکری که برای دولت تدبیر و امید و پیروزی آن در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 تلاش کرده و هزینه داده‌اند استفاده بیشتری شود.

 در ادامه این نشست، خانی؛ معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری کرمانشاه نیز از نقش فرهنگیان به عنوان ظرفیت‌های مناسب و در خور توجه یاد کرد و گفت: معلمان همواره نشان داده‌اند که می‌توانند نقش‌های تاثیرگذاری را در بزنگاه‌های تاریخی و جتماعی ایفا کنند به شرط آنکه این ظرفیت خود را به خوبی شناخته و آن را مدیریت کنند.

خانی تاکید کرد: با توجه به اینکه فرهنگیان با اقشار مختلف جامعه در ارتباط هستند نباید به عنوان نردبان ترقی دیگران مورد استفاده قرار بگیرند. حضور فرهنگیان در انتخابات آتی همانند انتخابات پیشین قطعا به پر شور شدن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس منتج خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز